شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

مشکل‌بیمه‌ای‌کشتی‌های‌ایرانی‌درهندحل‌شد

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 318805
مدیرعامل بیمه متقابل کیش با اشاره به صدور بخشنامه مربوط به تمدید سه ماهه مجوز تردد کشتی‌های تحت پوشش بیمه متقابل کیش تا تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۱۳ از سوی مشاور دریایی دولت هند به دفتر ریاست کل کشتیرانی هند از پهلو داده شدن نخستین کشتی تانکر در هند در روز پنجشنبه خبر داد.
به گزارش جهان، کاپیتان محمدی بنایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: صبح روز پنج‌شنبه این بخشنامه اجازه تردد به تمامی ادارات بندری کشور هند ابلاغ شد و کشتی‌ها به زودی در بنادر پهلو خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد که این مجوز تا ۲۷ دسامبر اعتبار خواهد داشت هرچند که ما قبلا درخواست تمدید مجوز یکساله کرده بودیم لذا در این مدت اگر مدرکی از ما بخواهند تا مجوز یکساله صادر شود ارائه می‌کنیم تا چنین مشکلاتی در مراحل بروکراسی اداری رخ ندهد.

 از ۲۸ سپتامبر اختلال در تخلیه و بارگیری کشتی‌های باربری و تانکر در بنادر هند و ایران رخ داده بود که از روز پنج‌شنبه مجددا از سر گرفته شد.

بیشترین مشکل در این زمینه برای نفتکش‌ها به وجود آمده بود که به دلیل نامشخص بودن وضعیت پوشش بیمه‌ای، محموله‌های نفتی ایران با اختلال در انتقال روبه‌رو شده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *