يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اسامی۳کاندیدای دادستانی دیوان محاسبات

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 317565
کمیته امور عمومی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس کار بررسی داوطلبان دادستانی دیوان محاسبات را به پایان رسانده و رحیمی، شجاعی و اسدیان را به عنوان ۳نفر نهایی به کمیسیون برنامه معرفی کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، قاسم عزیزی رئیس کمیته امور عمومی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اتمام بررسی صلاحیت ۲۰ داوطلب تصدی سمت دادستانی دیوان محاسبات، گفت: این کمیته بررسی صلاحیت داوطلبان تصدی سمت دادستانی دیوان محاسبات را به اتمام رسانده و از میان ۲۰ نفر، ۳ نفر را برای بررسی صلاحیت و تأیید نهایی به کمیسیون معرفی کرده است.

وی ادامه داد: این کمیته ۳ نفر را جهت بررسی‌های نهایی برای تصدی سمت دادستانی دیوان محاسبات به کمیسیون معرفی کرده ولی در نهایت یک نفر از آنها جهت اخذ رأی اعتماد به صحن علنی مجلس معرفی خواهد شد.

رئیس کمیته امور عمومی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: پس از بررسی نهایی صلاحیت داوطلبان تصدی سمت دادستانی دیوان محاسبات در کمیسیون برنامه که فردا انجام می‌شود، یک نفر به صحن علنی معرفی خواهد شد که احتمالا جلسه رأی اعتماد به دادستان این دیوان در جلسه روز چهارشنبه این هفته صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.

کمیته امور عمومی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، فتح‌الله رحیمی مستشار فعلی دیوان محاسبات، فیاض شجاعی سرپرست فعلی دادستانی دیوان و احمد اسدیان معاون دادستان تهران را برای بررسی نهایی به کمیسیون معرفی کرده که از میان آن‌ها یک نفر جهت اخذ رأی اعتماد، به صحن علنی معرفی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *