چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

كارنامه داوطلبان كنكور ۹۲ منتشر شد

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 316652
مشاورعالي سازمان سنجش آموزش كشور از انتشار كارنامه داوطلبان آزمون سراسري سال ۱۳۹۲ از طريق پايگاه اينترنتي سازمان سنجش خبر داد.
به گزارش جهان، حسين توكلي در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: كارنامه داوطلبان آزمون سراسري سال ۹۲ حاوي رتبه علمي داوطلب در هريك از كدرشته محل هاي تحصيلي از بين متقاضيان اين كدرشته محل ها و در سهميه مربوطه با توجه به نمره كل داوطلب در همان كدرشته محل و همچنين رتبه آخرين نفر پذيرفته شده در هريك از كدرشته محل هاي امتحاني و اطلاعات مفيد ديگر از شب گذشته، هفتم مهرماه ۹۲ بر روي پايگاه اينترنتي سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org قرار گرفته است.

وي افزود: تمام پذيرفته شدگان نهايي و همچنين آن دسته از داوطلبان آزمون سراسري سال ۹۲ كه فرم انتخاب رشته اينترنتي را تكميل كرده ولي پذيرفته نشده اند مي توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي سنجش، كارنامه علمي آزمون خود را مشاهده كرده و از آن پرينت بگيرند.

توكلي خاطرنشان كرد: كارنامه نتيجه نهايي آزمون تمام داوطلبان كارشناسي ارشد سال ۹۲ كه در اين آزمون، انتخاب رشته كرده اند اعم از اينكه در آزمون پذيرفته شده يا نشده اند از روز سه شنبه، دوم مهرماه بر روي پايگاه اينترنتي قرار گرفته است.

به گفته سخنگوي سازمان سنجش، كارنامه داوطلبان آزمون دكتري نيمه متمركز (PHD) كه در اين آزمون انتخاب رشته كرده اند روز چهارشنبه، ۱۰ مهرماه ۹۲ از طريق سايت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

توكلي تاكيد كرد: با توجه به اينكه كنترل هاي متعدد و بررسي هاي مختلفي در تنظيم كارنامه داوطلبان به عمل آمده و از صحت كدرشته محل قبولي پذيرفته شدگان، اطمينان لازم به دست آمده است، احتمال اشتباه در مندرجات كارنامه داوطلبان منتفي است.

وي ادامه داد: با اين وجود، چنانچه داوطلبان پس از دريافت كارنامه، درخصوص كدرشته‌هاي انتخابي و يا ديگر مندرجات كارنامه سوالي داشته باشند، مي‌توانند سوالات خود را حداكثر تا ۱۵ آبان ماه ۹۲ منحصرا از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي سايت سازمان سنجش مطرح و پاسخ را از همين سايت دريافت كنند.

مشاورعالي سازمان سنجش از داوطلبان خواست از هرگونه ارسال نامه پستي و مراجعه حضوري به منظور سوال درباره كارنامه علمي آزمون خودداري كنند و گفت كه به مكاتبات اينترنتي كه پس از تاريخ ۱۵ آبان ماه ۹۲ در سايت سازمان سنجش در اين زمينه ارائه شود ترتيب اثر داده نمي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *