دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

خبرنگاری جزو مشاغل سخت و زیان‌آور است

جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 315946
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه خبرنگاری جزو مشاغل سخت و زیان‌آور و این موضوع سال‌هاست که تصویب شده است، اظهار کرد: برای اجرای این مسئله باید منابع مالی آن تامین شود.
به گزارش جهان، سید تقی نوربخش در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تامین اجتماعی سازمانی بیمه‌ای است و برای مصارفش باید منابع مالی‌اش تامین شود، گفت: خبرنگاری سال‌ها پیش به عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور مصوب شده است، اما برای اجرای آن نیازمند منابع مالی هستیم.

وی در مورد قطع شدن بیمه درمان و بازنشستگی خبرنگارانی که خود را به صورت خویش فرما بیمه کرده‌اند نیز تاکید کرد: این بیمه قطع نشده است، اما برای تداوم کار باید منابع آن توسط وزارت ارشاد فراهم شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین از صدور دستور همکاری برای تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی خبر داد و تاکید کرد: گم شدن ۲۰ هزار صفحه پرونده مربوط به تحقیق و تفحص اولیه از سازمان تامین اجتماعی است و به تحقیق و تفحص جدید از این سازمان ربطی ندارد.

نوربخش ادامه داد: دستور دادند که همکاری لازم در این زمینه با کمیته تحقیق و تفحص انجام شود، چرا که این موضوع وظیفه اجرایی سازمان تامین اجتماعی است و در این زمینه با مجلس کاملا همکاری‌های لازم را انجام خواهیم داد و دستورات آن را نیز صادر کرده‌ایم.

این در حالی است که علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد گم شدن ۲۰ هزار صفحه پرونده تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: از این موضوع خبری ندارم و در جریان آن نیستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *