پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

اعلام رده‌بندی انفرادی چهار وزن نخست

يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 314794
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از روز جمعه در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است، درحالی امروز شنبه با رقابت کشتی گیران در اوزان ۶۰، ۸۴ و ۹۶ کیلوگرم دومین روز خود را به پایان رساند که تیم ایران تنها صاحب یک مدال طلا در وزن ۸۴ کیلوگرم شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پنجاه و سومین دوره رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان از روز جمعه هفته پیش در سالن پاپ لازلو آرنا شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است که در روز نخست کشتی‌گیران در وزن ۵۵ کیلوگرم و در روز دوم کشتی‌گیران در اوزان ۶۰، ۸۴ و ۹۶ کیلوگرم با همدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان روز دوم، رده‌بندی انفرادی و تیمی این رقابتها به شرح زیر اعلام شد:
۵۵ کیلوگرم: ۱ - وون چول یان (کره‌شمالی)، ۲- گیون جین چویی (کره‌جنوبی)، ۳- پیتر مودوس (مجارستان) و رومن آمویان (ارمنستان) و ۵- اسپنسر مانگو (آمریکا) و ایوان تاتارینوف (روسیه) و... ۱۹- محمد فقیری (ایران)

۶۰ کیلوگرم: ۱- آیو انگلوف (بلغارستان)، ۲- ایوان کوی‌لاکوف (روسیه)، ۳- سانگ جائه وو (کره‌جنوبی) و المراد تسمرداف (ازبکستان) و ۵- آلمات کبیسبایف (قزاقستان) و ادوارد بارسیگجان (لهستان) و .... ۱۲- محمد نوربخش (ایران)

۸۴ کیلوگرم: ۱- طالب نعمت‌پور (ایران)، ۲- سامان طهماسبی (آذربایجان)، ۳- جاوید حمزاتوف (بلاروس) و ویکتور لورینچ (مجارستان) و ۵- دامین یانکوفسکی (لهستان) و رامی هیتانامی (فنلاند)

۹۶ کیلوگرم: ۱- نیکیتا ملینیکوف (روسیه)، ۲- آرتور الکسانیان (ارمنستان)، ۳- کیس بالاز (مجارستان) و شالوا گادابادزه (آذربایجان) و ۵- مهدی علیاری (ایران) و نوری کاتسو سای‌کاوا (ژاپن)

رقابتهای سه وزن پایانی ۶۶، ۷۴ و ۱۲۰ کیلوگرم عصر فردا یکشنبه برگزار می‌شود که در وزن ۶۶ کیلوگرم هم افشین بیابانگرد در دور نخست به مصاف "آتیلا لیوی" از اسلواکی می‌رود، در وزن ۷۴ کیلوگرم هادی علیزاده پورنیا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم برابر"مارک مادسن" کشتی گیر سرشناس دانمارکی قرار می‌گیرد و در وزن ۱۲۰ کیلوگرم امیرعلی اکبری در دور نخست به مصاف "الکساندر چیرنتسکی" از اوکراین می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *