يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

اصلاح طلبان ترور شخصیت می‌کنند

شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 312990
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منافقین در ابتدای انقلاب اقدام به ترور اشخاص و حذف فیزیکی آنان می کردند بیان داشت: امروز اصلاح طلبان با ترور شخصیت به دنبال رسیدن به هدف خود هستند.
به گزارش جهان، اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با ندای انقلاب بیان داشت: منافقین جنایت های بسیاری را در بعد عملیاتی بر علیه مردم ایران داشته اند این در شرایطی است که اصلاح طلبان در طی ۸ سال دولت اصلاحات از بعد نظری علیه نظام گام برداشتند.

وی ادامه داد: اگر منافقین تفنگ به دست گرفتند اصلاح طلبان در سال ۸۸ به تئوری پردازی پرداختنه و عملا در زمین بیگانگان بازی کردند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در موضوع انتخاب شهردار و برخوردی که با خانم راستگو صورت گرفت این طیف نشان دادند تحمل حتی یک مخالف را ندارند. خانم راستگو هنوز خود را اصلاح طلب می داند ولی این جریان سیاسی می خواهد در جزئیات نظرات اعضای خود نیز دخالت کند. به نظر من این همان اقدام منافقین است که می گفتند ترور کنیم حتی اگر بی گناه باشد.

کوثری با ترور سیاسی خواندن اقدام صورت گرفته بر علیه خانم راستگو بیان داشت: کسی که در بین اصلاح طلبان دارای نظر مخالف باشد ترور شخصیت می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اینگونه برخوردهای سیاسی لطمه به گفتمان اصلاحات نمی زند گفت: گروه اصلاحات قبلا ضربات سختی را خورده و گفتمان آنها دچار تزلزل شده است که نمونه بارز آن را می توان به پناهندگی یک وزیر اصلاحات به انگلیس و پناهندگی تئوریسین های این جریان به آمریکا مشاهده کرد.

کوثری ادامه داد: آقای روحانی گفته اند که اعتدال را پیش می گیرند ولی کسانی که در اطراف ایشان هستند همان هایی هستند که در جریانات مختلف حضور داشتند. با توجه به تضمینی که ایشان داده اند و گفته اند که این افراد حفظ اعتدال خواهند کرد امیدواریم چنین چیزی محقق گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *