يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۱
۳

اعلام آمادگی 170 نماینده مجلس برای دفاع از سوریه/ حاضر به جان‌فشانی هستیم

چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 310968
۱۷۰ نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای از خط مقاومت سوریه و مواضع مقام معظم رهبری حمایت و اعلام کردند: با اراده نظام در کنار برادران سوری خود برای مقابله با خط کفر و ظلم حاضر به جان‌فشانی هستیم و به آمریکای جهان‌خوار و سرکردگان آن در رژیم صهیونیستی اعلام می کنیم که ملت های مظلوم جهان سال های سال است در انتظار لحظه نهایی پاک کردن خط ظلم و ستم مستکبران هستند و حمله شما به سوریه سرآغاز این فروپاشی خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری ها، متن بیانیه نمایندگان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی پیامبر عظیم شان اسلام حضرت محمد(ص) خطاب به ما فرموده است: هر مسلمی فریاد کسی را که از او طلب کمک می کند بشنود ولی به یاریش نشتابد، مسلمان نیست.

اصل ۱۵۴ قانون اساسی نیز بر همین اساس تصریح می کند که جمهوری اسلامی در عین خودداری کامل از هرگونه دخالت در امور داخلی ملت های دیگر، از مبارزه حق‌طلبانه مستضعفان در برابر مستکبران در هر نقطه از جهان حمایت می کند.

همچنین بر اساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی تعیین سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران برعهده رهبری معظم انقلاب است و امروز حمایت از خط مقاومت سوریه نه تنها بر اساس مبانی محکم اعتقادی وظیفه دینی هر مسلمان است که بر اساس اصول قانون اساسی این مهم وظیفه ملی است که بارها مورد تاکید و تایید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است.

اکنون چه کسی است که ندای مسلمانان سوریه که بدست آدم خواران وحشی تکفیری هر روز قتل عام می شوند را بشنود و بی تفاوت بماند؟ چه کسی است که خبر دریده شدن شکم زنان بی گناه حامله در سوریه را تنها به جرم علوی بودن بشنود و آسان از کنارش بگذرد؟ چه کسی است که تکرار واقعه دلخراش خوردن جگر حمزه های زمان را در رسانه ها ببیند، ولی به فریاد نیاید؟ چه کسی است که تصاویر سوزانده شدن دسته جمعی مسلمانان در سوریه بدست تکفیری های خالی از عقل ببیند و دم فرو بندد؟ چه کسی است که تیرباران مسلمانانی که به یاری مسلمانان سوریه رفته‌اند را توسط عده ای خشک مغز وهابی مسلک ببیند اما مهر سکوت بر لب بزند؟

چه کسی است که از نبش قبور اصحاب خوش نام رسول خدا بدست سلفی های بی دین قلبش در فشار قرار نگیرد؟ چه کسی است که از تکرار واقعه دلخراش بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه به دست صدام در سال های دور و امروز بمباران مردم در سوریه و به دست معارضان مورد حمایت غرب را ببیند و بتواند آرام بگیرد؟

تعجب و صد تعجب از کسانی است که در این مقطع تاریخی که آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی غاصب در پی برانداختن مقاومت در خاورمیانه هستند، دشمن شادی می کنند و تکمیل بهانه آنها برای جنگ ثمره دیگری ندارند.

اکنون ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت خود از خط مقاومت در سوریه به صراحت اعلام می کنیم که با تمام وجود از مواضع ولی امر مسلمین و امید مستضعفان جهان حمایت می کنیم و در صورت اراده نظام در کنار برادران سوری خود برای مقابله با خط کفر و ظلم حاضر به جان‌فشانی هستیم و به آمریکای جهان‌خوار و سرکردگان آنان در رژیم صهیونیستی اعلام می کنیم که ملت های مظلوم جهان سال های سال است در انتظار لحظه نهایی پاک کردن خط ظلم و ستم مستکبران هستند و حمله شما به سوریه سرآغاز این فروپاشی خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هر مسلمی فریاد کسی را که از او طلب کمک می کند بشنود ولی به یاریش نشتابد، مسلمان نیست ... فرشی که به خانه رواست هم به مسجد حرام است. خودمان در ایران بدبختی میکشیم و صدای شما در نمی آید . بعد روی کاغذ خود را مسلمان میدانید؟
دوست عزیز
گزاره اول نظرتون حدیث هست و گزاره دوم ضرب المثل
اولی برای کسانی هست که از محنت دیگران در رنج اند و به حکم انسانیت از شکم خودشون می زنن و به مستحق تر کمک می کنن اما دومی برای خودخواهان هست که میگن اول خودم تا اخرم خودم
بعدشم شما علت مشکلات اقتصادی رو برو در بین کرم های داخلی جستجو کن نه اینکه در اینجا
Iran, Islamic Republic of
این نمایندگان محترم ملت فقط فریاد های مردم مسلمان سوریه را می شنوند یا گوششان برای شنیدن دیگر فریاد های مردم مظلوم ومسلمان دیگر ملت ها نیز آماده است....؟؟؟پاراچنار، میانمار، بحرین و ...