شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۱

رئیس بنیاد شهید انتخاب شد

چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 310934
یک منبع آگاه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی که مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و مشاور وی در امور روحانیت است، به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی‌محلاتی نماینده مردم محلات در سومین دوره مجلس شورای اسلامی و همکار دکتر حسن روحانی در مجلس بود؛ به نظر می‌رسد باب آشنایی و رفاقت آنها به سال ۶۷ برمی‌گردد همان سالی که مجلس سوم تشکیل شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی که مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و مشاور وی در امور روحانیت است، به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب شده است.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی‌محلاتی نماینده مردم محلات در سومین دوره مجلس شورای اسلامی و همکار دکتر حسن روحانی در مجلس بود؛ به نظر می‌رسد باب آشنایی و رفاقت آنها به سال ۶۷ برمی‌گردد همان سالی که مجلس سوم تشکیل شد.

وی ادامه داد: در پی این تغییر و تحولات در بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را هم بر عهده خواهد داشت؛ پیش از این حجت‌الاسلام رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید بود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی‌محلاتی نماینده مردم محلات در سومین دوره مجلس شورای اسلامی و همکار دکتر حسن روحانی در مجلس بود؛ به نظر می‌رسد باب آشنایی و رفاقت آنها به سال ۶۷ برمی‌گردد همان سالی که مجلس سوم تشکیل شد.

حجت‌الاسلام شهیدی‌محلاتی سال‌های گذشته در وزارت امور خارجه مشغول به کار بود؛ وی در دولت نهم به معاونت کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه منصوب شد و تا نخستین ماه‌های دولت دهم، در سمت خود مشغول به کار بود و پس از آن به سمت مشاور رئیس جمهور و رئیس بازرسی حوزه ریاست جمهوری منصوب شد و تا خرداد سال ۹۰ این مسئولیت فعالیت کرد.

وی در ایام تبلیغات مسئولیت کمیته روحانیت ستاد انتخاباتی دکتر روحانی را بر عهده داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بنياد شهيد وظيفه دارد براي مداواي والدين شهدا بخشنامه هاي محكم واجرايي بفرستد ديشب براي مداواي پدرم كه پدر شهيد است به بيمارستان امام رضا كرمانشاه مراجعه كرديم واقعا برخورد آنها مخصوصا بخش پذيرش اورژانس اسف بار است.