يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۲
۱

حمایت مرتضی فنونی‌زاده از رهبری‌فر

چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 309417
حرف‌های قاسم دهنوی درباره انتقاد بهروز رهبری‌فر و این‌که او را نمی‌شناسد باعث شده تا خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس علیه او موضع بگیرند.
به گزارش جهان به نقل از گل، حرف‌های قاسم دهنوی درباره انتقاد بهروز رهبری‌فر و این‌که او را نمی‌شناسد باعث شده تا خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس علیه او موضع بگیرند. مرتضی فنونی‌زاده از جمله این پیشکسوتان است. فنونی‌زاده که در دهه ۶۰یکی از ارکان اصلی خط دفاعی پرسپولیس بود می‌گوید: «اصلا دهنوی در حد و اندازه‌ای نیست که بیاید و پیشکسوت پرسپولیس را نقد کند. این حرف‌های او به همه ما پیشکسوتان برمی‌خورد نه فقط بهروز. دهنوی بگذارد مهر قراردادش خشک شود و بعد درباره پیشکسوتان حرف بزند. اصلا هر وقت تعداد بازی‌هایش دورقمی شد می‌تواند مصاحبه کند.»

مرتضی فنونی‌زاده صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه می‌دهد: «این دهنوی بچه کجاست؟» به او می‌گوییم اصلیتی مشهدی دارد. فنونی‌زاده می‌گوید: «همین‌جوری بنویس که من می‌گویم. وقتی دهنوی در مشهد بیخ دیواری و گردوبازی می‌کرد بهروز کاپیتان پرسپولیس بود! به نظرم دایی باید دهنوی را از تیم اخراج کند تا او درس عبرت بگیرد. بهروز در آن بی‌پولی برای پرسپولیس بازی می‌کرد، آن‌وقت این آقا نیامده به کاپیتان سابق پرسپولیس بی‌احترامی می‌کند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پرسپوليسي مدل 63
Iran, Islamic Republic of
به عنوان يك پرسپوليسي من هم از صحبتهاي آقاي دهنوي ناراحت شدم .
بي احترامي به پيشكسوتها پسنديده نيست و باعث بزرگي و افتخار نخواهد شد. آقاي دهنوي بايد در زمين از دل و جان براي پرسپوليس مايه بگذاريد نه اينكه در مصاحبه با رسانه ها و با تخريب ديگران دنبال بزرگ شدن باشيد .