يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

با تروریستهایی از83کشور جهان می‌جنگیم

سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 309157
ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه لحظاتی پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی تاکید کرد اتهامات برخی طرفها به دمشق مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی بی پایه و اساس است.
به گزارش جهان، مهر به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی نوشت: ولید المعلم در یک کنفرانس مطبوعاتی که به طور مستقیم از شبکه های مهم منطقه ای و بین المللی در حال پخش است، بر همکاری کشورش با بازرسان سازمان ملل متحد تاکید کرد.

وی افزود : نیروهای سوریه نمی توانند آثار مواد شیمیایی را از بین ببرند، چرا که این آثار در مناطقی که مخالفان در سیطره خود دارند، باقی است.

وی خاطر نشان کرد : منافع ملی در افشا شدن حقیقت مربوط به سلاح شیمیایی است و ما به ارائه هر کمکی به بازرسان بین المللی پایبند هستیم.

المعلم با بیان اینکه ائتلاف مخالف سوری مکانهای بازرسی را در غوطه مشخص کرده است(تاثیرگذاری بر فعالیت بازرسان)، خاطر نشان کرد مخالفان در برابر فعالیت بازرسان بین المللی مانع تراشی می کنند.

وی در ادامه به حضور تروریستهایی از کشورهای مختلف اشاره و تصریح کرد با افراد مسلحی روبرو هستیم که از طریق ترکیه از ۸۳ کشور وارد سوریه شده اند.

وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد تهدیدها برای حمله به سوریه به نفع اسرائیل است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *