دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

سوابق بیمه‌ای در دسترس نیست

دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 308854
سایت سازمان تامین اجتماعی این روزها دیگر جواب مراجعه‌کننده‌هایش را نمی‌دهد؛ اختلال این سایت بیمه‌شدگان را برای مشاهده وضعیت سوابق بیمه‌ای خود به دردسر انداخته است.
به گزارش جهان به نقل از جام جم، بسیاری از بیمه شدگانی که این روزها برای اطلاع از آخرین وضعیت جمع آوری سوابق بیمه ای خود به سایت سازمان تامین اجتماعی مراجعه می کنند به در بسته می خورند چون این سایت یا باز نمی شود یا پس از ثبت اطلاعات درخواستی از سوی بیمه شده با این پاسخ مواجه می شوند که اطلاعات درج شده نامعتبر است.

به این ترتیب دسترسی بیمه شدگان به سوابق بیمه ای شان عملا غیرممکن شده و این موضوع در شرایطی اتفاق افتاده است که تا پیش از راه اندازی این سایت بیمه شدگانی که برای اطلاع از وضعیت سوابق بیمه ای خود به شعب بیمه سازمان تامین اجتماعی مراجعه می کردند یا برای گرفتن این اطلاعات ساعت ها باید در نوبت می ماندند یا برخی شعب حاضر به همکاری در این زمینه نمی شدند و به بهانه محرمانه بودن این اطلاعات از دادن کپی سوابق بیمه ای به بیمه شدگان خودداری می کردند.

حالا با شرایط پیش آمده این نگرانی وجود دارد که باز هم بیمه شدگان برای دسترسی به سوابق بیمه ای خود که کمترین حق بیمه شدگان است، باز هم در شعب تامین اجتماعی سرگردان شوند.

شاید اگر مسئولان بخش فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی به عنوان پشتیبانی کننده این سایت به صورت دوره ای عملکرد سایت را بررسی و کنترل می کردند، از بروز این چنین مشکلاتی جلوگیری می شد.

به نظر می رسد سازمان تامین اجتماعی با توجه به فراوانی تعداد بیمه شدگان این سازمان و حجم بالایی که مراجعه کنندگان این سایت دارد، ضروری است هرچه سریع تر نسبت به رفع مشکل پیش آمده اقدام کند تا دسترسی بیمه شدگان به سوابق بیمه ای شان مانند گذشته امکان پذیر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *