دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

عاملان فتنه نباید از مجلس عبور کنند

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 304685
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: کسانی که در فتنه نقش داشتند نباید از زیر تیغ مجلس عبور کنند، زیرا این افراد شایستگی حضور در دولت را ندارند.
به گزارش جهان، اکبر شهبازی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ضرورت توجه ویژه نمایندگان مجلس به نقش افراد معرفی شده کابینه در فتنه۸۸ برای رای اعتماد، گفت: افرادی که در فتنه نقش داشتند قطعا نباید از زیر تیغ مجلس عبور کنند، این افراد شایستگی حضور در دولت را ندارند.

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها نسبت به فتنه و سنگینی ضربه‌ای که بر نظام زده است، تاکید کرده‌اند.

وی افزود: مجلس در بعد قانونگذاری به عنوان رکنی از قانون اساسی مطرح است و می‌تواند بر روی تک تک اعضای کابینه اظهارنظر کند بنابراین باید تعهد و تخصص افراد را برای رای اعتماد در نظر بگیرد.

شهبازی اضافه کرد: مجلس می‌تواند حتی تمام افراد معرفی شده را رد کند و آنچه از ظواهر امر مشخص است در حال حاضر نمایندگان مجلس بر روی برخی از وزرای پیشنهادی نظر مثبتی ندارند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران اضافه کرد: حرکت بر خط ولایت فقیه اصلی‌ترین شرط حضور در کابینه است و باید افرادی که در کابینه رای اعتماد می‌آورند علاوه بر حرکت بر روی خط ولایت فقیه، از تعهد و تخصص نیز برخوردار باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *