يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

مهار ضربه پنالتی با روده سوراخ!

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 304182
سنگربان تیم فوتبال سانتیاگو واندررز شیلی با روده‌ای سوراخ ضربه پنالتی بازیکن حریف را مهار کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از رویترز نوشت: در جریان دیدار شنبه شب تیم فوتبال سانتیاگو واندررز و اوداکس ایتالیانو در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شیلی مائوریسیو ویانا، سنگربان تیم سانتیاگو در حالی در دقایق پایانی بازی ضربه پنالتی حریف را مهار کرد که خود نمی‌دانست با روده‌ای سوراخ به بازی ادامه می‌دهد.

ویانا در برخوردی که در دقیقه ۷۸ این بازی باعمر زالازار، مهاجم حریف بر سر تصاحب توپ پیدا کرد دچار این آسیب‌دیدگی جدی شد اما با این وجود به بازی‌اش ادامه داد. این دروازه‌بان جوان که متوجه مصدومیتش نشده بود در بازی که با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید در دقیقه ۸۹ پنالتی کریستین کانوهه را هم مهار کرد.

پس از پایان این دیدار مائوریسیو ویانا در رختکن تیمش از درد به خود می‌پیچید که بلافاصله او را به بیمارستان انتقال دادند. پس از عمل اورژانسی که روی این بازیکن انجام گرفت، مشخص شد روده‌‌اش سوراخ شده است.

باشگاه واندررز روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد عمل جراحی دروازه‌بان این تیم موفقیت‌آمیز بوده است و دوره نقاهت وی ۴ هفته به طول خواهد کشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *