دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

اردوغان:نمی‌گذاریم ترکیه مانند مصرشود

يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 303972
نخست وزیر ترکیه با اشاره به تلاش مخالفان برای تغییر دولت در این کشوراعلام کرد تنها آرای مردمی سرنوشت دولت آینده را تعیین می کند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از ینی شفق نوشت: "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه به کسانی که به دنبال تبدیل کردن این کشور به مصر هستند، هشدار داد. وی طی سخنانی در مراسم افتتاح یک نمایشگاه صنعتی در بخش اروپایی استانبول گفت: نه رسانه، نه شبکه های اجتماعی و نه حمایت مالی نمی تواند آینده ترکیه را تعیین کند، این امر تنها با خواست ملت و از طریق صندوق های رای ممکن است.

اردوغان با اشاره به موفقیت های ترکیه پس از روی کار آمدن حزب عدالت و توسعه در سال ۲۰۰۲ افزود این کشور به مسیر خود با سرعت و بدون توقف ادامه خواهد داد و هیچ کس نمی تواند مانع آن شود. وی به کسانی که با برگزاری تظاهرات خشونت آمیز و پرتاب سنگ به نیروهای پلیس به دنبال اجرای اهداف خود هستند هشدار داد خواست ملت را نادیده نگیرند.

نخست وزیر ترکیه در ادامه به برکناری رئیس جمهوری مصر از قدرت اشاره و تاکید کرد آنچه که در این کشور رخ داده، مصادره اراده ملت توسط ارتش و وقوع کودتا است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *