دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

قتل مدل لباس توسط فرزند آهنگساز معروف

يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 303846
پلیس نیویورک بعد از گذشت دو سال از قتل یک طراح معروف لباس، اسرار را برملا کرد و گفت نامزد مقتول دست به این جنایت زده است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، هر دو طرف این جنایت ـ قاتل و مقتول ـ از چهره‌های سرشناس هستند. نیکولاس بروکس فرزند آهنگساز و ترانه‌سرای معروف جوزف بروکس، نامزدش سیلویا کاچای را که از شهرت زیادی برخوردار بود، در هتلی در منهتن خفه کرد. وکیل سیلویا کاچای گفته است: قربانیان خشونت خانگی گاهی قربانی قتل نیز می‌شوند. سیلویا کاچای مرگ دهشتناکی داشت. او در دستان مردی جان باخت که ادعا می‌کرد او را دوست دارد.

جسد باد کرده کاچای در هتلی پیدا شد که او با نامزدش در آن اقامت داشت. یکی از مسافران هتل گزارش کرده بود به نظر می‌رسد از طبقه بالا صدای چکه کردن آب می‌آید و مسئولان هتل با مراجعه به محل اقامت این زوج متوجه شدند یک اتفاق هولناک افتاده و زن جوان در آب خفه شده است.

پلیس گزارش کرده است مرگ کاچای در اثر خشونت خانگی رخ داده است. مقامات گفتند متهم ردیف اول با توجه به مدارک به دست آمده نامزد او بروکس است.

پلیس اعلام کرد گردن کاچای در زمان کشف جسد شکسته بود و روی بدن او آثار دندان دیده می‌شد که ثابت می‌کرد فردی او را گاز گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *