دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

مراجع تقلید پیگیر گزارش حادثه قم هستند

سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 301308
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فضای مجلس برای قرائت گزارش ۲۲ بهمن قم خوب است و معتقدم که باید این کار انجام شود.
به گزارش جهان، منصور حقیقت‌‌پور در گفت‌وگو با  تسنیم در مورد قرائت گزارش ۲۲ بهمن قم در صحن علنی مجلس، گفت: قرائت این گزارش در صحن علنی در اختیارات بنده نیست، اما احتمال دارد که این گزارش در صحن علنی قرائت شود.

وی ادامه داد: بنده تأیید کننده این گزارش بودم و تصمیم نهایی در مورد قرائت آن در صحن در اختیار هیئت رئیسه مجلس است و این هیئت در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه افزود: پس از اعلام این گزارش به کمیسیون، اقدامات قانونی در مورد این گزارش انجام شده است.

حقیقت‌پور با اشاره به فضای مجلس و هیئت رئیسه برای قرائت این گزارش در صحن علنی، گفت: بنده معتقدم که اراده‌ای وجود داشته باشد که این گزارش در صحن علنی قرائت شود.

وی تصریح‌کرد: از نظر فضای مجلس، مشکلی برای قرائت این گزارش وجود ندارد. بنده فکر می‌کنم اگر این گزارش قرائت شود، اشکالی نداشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: افرادی در این گزارش اقدامات زنجیره‌ای در چندین نوبت و در موقعیت‌های مختلف انجام داده‌اند که باید در صحن علنی مجلس قرائت شود.

حقیقت‌پور ادامه داد: نظراتی از جانب مراجع و علما در مورد پیگیری این گزارش داشته‌ایم. مراجع خواستار ریشه‌یابی این قضیه هستند و از مجلس سؤال می‌کنند که این گزارش به کجا رسیده است.

وی در پایان در مورد فضای کلی مجلس برای قرائت این گزارش در صحن علنی خاطرنشان کرد: فضای مجلس برای قرائت گزارش ۲۲ بهمن قم خوب است و معتقدم که باید این کار انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *