پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

بازسازی ترانه‌های مبتذل طاغوتی توسط اسرائیل

دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 299403
رژیم اشغالگر قدس در راستای جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران، بازسازی ترانه‌های مبتذل دوران طاغوت را دستور کار خود دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، این رژیم در حالی که به همراه ایادی خود در جهان عرب موج «ایران‌هراسی» و «شیعه‌هراسی» را به راه انداخته است با استفاده از برخی صهیونیست‌های ایرانی‌تبار در این رژیم، تلاش‌هایی برای بازسازی سروده‌های خوانندگان مبتذل دوران طاغوت کرده و موج‌هایی را برای آنچه «دوستی دو ملت ایران و اسرائیل» می‌خواند در فضای مجازی ایجاد کرده است.

این درحالی است که علاوه بر موج تحریم‌های سیاسی و اقتصادی علیه رژیم صهیونیستی، در سال‌های اخیر شاهد اوج‌گیری تحریم‌های فرهنگی و آکادمیک علیه این رژیم هستیم.نیمه اردیبهشت گذشته بود که استیون هاوکینگ، استاد فیزیک دانشگاه کمبریج، ضمن تحریم آکادمیک رژیم صهیونیستی از سخنرانی در یک کنفرانس در شهر اشغالی بیت‌المقدس خودداری کرد.

پیش از این در طول چند سال گذشته افرادی چون «استیوی وندر» آهنگساز و خواننده سیاه‌پوست آمریکایی، «تون‌یاردز»، «چان مارشال» معروف به «کت پاور» و گروه آمریکایی موسوم به «دردهای خالص و پاک قلب» و ویلسون کاساندرا، خواننده زن سیاه‌پوست آمریکایی کنسرت‌های خود در تل‌آویو و سرزمین‌های اشغالی را لغو کرده بودند. در این راه حتی کسانی چون «آلیس واکر» نویسنده سیاه‌پوست برنده پولیتزر که با نوشتن کتابی در حمایت از فلسطینی‌ها در این تحریم فرهنگی حاضر شده است، مورد خشم لابی صهیونیستی قرار گرفته و هدف حمله قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *