سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

حزب الله آماده مقابله با حماقت صهیونیستها

شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 298947
معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی ، از آمادگی مقاومت برای مقابله با حماقت احتمالی این رژیم علیه حزب الله خبر داد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از المنار نوشت: شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: انفجار در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت بخشی از طرح های ضد مقاومت و اهالی آن است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: تنها استفاده کننده اصلی از این حوادث رژیم صهیونیستی است.هر فردی که به حجم انفجار رخ داده نگاه کند متوجه می شود که این انفجار در راستای تجاوزهای که دشمن مخفی مایل به آن است.

وی بیان کرد: ما منتظر نتایج تحقیق درباره افراد و عوامل دخیل در این انفجار هستیم تا طرف مستقیم را شناسایی کنیم.انگشت اتهام به سوی فتنه افکنان و حامیان طرح های اسرائیل و همه کسانی که روز و شب به دنبال تضعیف مقاومت هستند نشانه رفته است.

نعیم قاسم اعلام کرد: تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار این حوادث باید انجام شود.

وی در ادامه بیان کرد: اسرائیل به تحقق دستاوردی در جنگ علیه لبنان مطمئن نیست و اسرائیل به خوبی می داند که حزب الله از حوادث سوریه تاثیر نپذیرفته است و از همین رو جنگی علیه لبنان به راه نمی اندازد.

نعیم قاسم افزود: حزب الله آماده مقابله با حماقت اسرائیل است.

وی درباره روند تشکیل دولت لبنان بیان کرد: شرط های گذاشته شده در برابر تشکیل کابینه مانع از شکل گیری آن شده است.کسانی که فرمول ۸-۸-۸ را مطرح می کنند به خوبی می دانند که حزب الله و همپیمانانش هرگز نخواهند پذیرفت که تاثیرگذار نباشند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره روابط حزب الله با میشل عون رهبر جریان ملی آزاد لبنان بیان کرد: روابط محکمی میان طرفین وجود دارد و روابطی استراتژیک است. ممکن است برخی اختلاف دیدگاه ها درباره مسائل داخلی وجود داشته باشد اما این به مفهوم تاثیر گذاشتن آن بر روابط استراتژیک میان ما و رهبر جریان ملی آزاد لبنان نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *