دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تجاوز تروریستها به کودکان در ادلب

شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 297323
منطقه «الدانا» از توابع ریف ادلب با برگزاری تظاهراتی به اقدام شماری از عناصر سازمان تروریستی القاعده به دلیل تجاوز به کودکان این منطقه اعتراض کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یگان‌های توپخانه و پدافند هوایی ارتش سوریه جمعه چندین مرکز تجمع افراد مسلح و مقرهای آنان در بوته‌زارهای دو منطقه «بسنقول» و «محمبل» از توابع ریف ریف إدلب را هدف قرار دادند و عناصر مسلح مستقر در این مقرها و مراکز را به قتل رسانده و زخمی کردند.

این درحالی است منابع محلی در ریف ادلب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کرد که ده‌ها نفر از اهالی منطقه «الدانا» از توابع ریف ادلب با برگزاری تظاهراتی خواستار خروج فوری عناصر مسلح وابسته به گروه‌های «امارت اسلامی شام و عراق» شدند که شاخه سازمان تروریستی القاعده در سوریه و عراق به شمار می‌آید.

این منابع درباره دلیل این تظاهرات گفتند که مردم این منطقه به شدت از اقدام شماری از عناصر این گروه تروریستی در تجاوز جنسی به شماری از کودکان این منطقه خشمگین هستند.

منابع فوق تاکید کردند که «ابو اسامه التونسی»، سرکرده این عناصر مسلح سلفی جهادی از این امر آگاه بوده و این اقدام با اطلاع وی صورت گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *