يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه شعبان

يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 294469
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ فردا از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع خواهد بود و تردد از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج، یک طرفه است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ فردا از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع خواهد بود و تردد از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج، یک طرفه است.

در حال حاضر ‌بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری‏، سامانه‌های هوشمند ترافیک‌شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر‌‌ اغلب راه‌های اصلی کشور باز است.

محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های اصلی کشور


در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز ۰۳/۰۴/۹۲ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود و تردد از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج، یک طرفه است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه ۰۳/۰۴/۹۲ از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ ‌از آب اسک تا رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.

محدودیت‌‌های ترافیکی در تردد وسایل نقلیه سنگین


در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون از محور کندوان، کماکان ممنوع است. در محور هراز‌ تردد همه تریلرها از محور هراز، کماکان ممنوع بوده و همچنین تردد تمامی کامیون‌ها، به‌استثنای حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی از محور هراز ممنوع است. تردد همه کامیونت‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۰۳/۰۴/۹۲ از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد همه تریلرها، به‌استثنای حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، از ساعت ۷ الی ۲۴ روز دوشنبه ۰۳/۰۴/۹۲ از تهران به قائم‌شهر و بلعکس ممنوع است. تردد همه کامیون‌ها و تریلی‌ها از ساعت ۰۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۳/۰۴/۹۲ از اصفهان به سمت کاشان و قم ممنوع است و رانندگان این گونه وسایل نقلیه باید از محور میمه-دلیجان-سلفچگان به عنوان مسیر جایگزین تردد کنند.

محدودیت‌‌های تردد موتورسیکلت‌ها در تعطیلات پیش‌رو

تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه ۰۳/۰۴/۹۲ از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس، ممنوع است.

نحوه دریافت اطلاعات جاده‌ها از طریق مرکز مدیریت راه‌ها‌

تلفن گویای ۱۴۱ با ۲۴۰ خط پاسخگوی مردم است، با ارسال نام شهر مبدأ - نام شهر مقصد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ ‌فاصله بین این دو شهر اعلام می‌‌شود؛ سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ انتقادات، نظریات و پیشنهادات مردم را دریافت می‌کند ضمن آنکه پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت راه‌ها WWW.IRAN۱۴۱.IR نیز در خدمت مردم است.

همچنین سرهنگ محسن مهرایی در گفتگو با مهر با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس ترافیک شهری برای مراسم نیمه شعبان در قم و مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: هیچگونه محدودیت تردد در اطراف مسجد طی امروز و فردا اجرا نمی شود تا زائران بتوانند به راحتی برای زیارت در این اماکن مقدسه حضور یابند. ضمن اینکه تمامی پارکینگ ها برای پارک خودروهای شخصی و کاروان های زیارتی مشخص شده است و پلیس آمادگی کامل را برای تشکیل تردد زائران و ساماندهی خودروها دارد.

وی ادامه داد: هیچگونه محدودیت ترافیکی در اطراف مسجد مقدس جمکران نداریم و تنها در رینگ اصلی حرم از میدان قائم تا میدان انتظار محدودیت توقف در طول مسیر را داریم.

رئیس پلیس ترافیک شهری با اعلام اینکه اتوبوس های بین شهری اجازه ورود به شهر قم و اطراف حرم را ندارند، تاکید کرد: اتوبوس های بین شهری باید در پارکینگ های ورودی شهر متوقف شده و زائران توسط اتوبوس های درون شهری و سایر وسایل حمل و نقل به اطراف حرم حضرت معصومه(س) منتقل شوند. البته پلیس راه نیز محدودیت های تردد را در جاده های منتهی به جمکران و قم طی این دو روز اجرا می کند.

وی از زائران خواست به توصیه های پلیس گوش فرا داده و به منظور تسهیل تردد از پارک در مناطق حاشیه های محل عبور جلوگیری کنند چرا که حتی پارک یک خودرو در مکانی نامناسب می تواند باعث ایجاد ترافیک های چند ساعته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *