دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

ملت حماسه‌ای بی نظیر خلق می کنند

جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 292664
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه حضور در شعب اخذ رای در روستای منجیل آباد، اظهار داشت: ملت ایران امروز بار دیگر حماسه ای بی نظیر خلق می کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه حضور در شعب اخذ رای در روستای منجیل آباد، اظهار داشت: ملت ایران امروز بار دیگر حماسه ای بی نظیر خلق می کنند.

 محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رباط کریم حضور یافت و رای خود را در روستای منجیل آباد به صندوق انداخت.

رضای پس از ارائه رای خود، به گلزار شهدای روستای منجیل آباد شهرستان رباط کریم رفت و به شهدای این روستا با قرائت فاتحه ای ادای احترام کرد.

طبق برنامه ریزی قرار است که محسن رضایی پس از شهرستان رباط کریم، به استان قم سفر کند.

وی در حاشیه حضور در شعب اخذ رای در روستای منجیل آباد در گفتگوی کوتاهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران امروز بار دیگر حماسه ای بی نظیر را خلق می کنند و حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب را تحقق خواهند بخشید.

رضایی در پاسخ به این سئوال که اگر رای نیاوردید و رئیس جمهور نشدید، چه اقدامی انجام می دهید، اعلام کرد: به قانون تمکین خواهم کرد.

محسن رضایی در بین تردد مسیر محل استقرار صندوق اخذا رای و مزار شهدا این منطقه با اهالی این روستا صحبت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *