شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

پیام خداحافظی مورینیو با رئال‌مادرید

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 290130
سرمربی رئال‌مادرید در پیامی رسما خداحافظی خود را از این تیم اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رئال‌مادرید در آخرین بازی فصل جاری لیگا شنبه شب در سانتیاگو برنابئو به مصاف اوساسونا می‌رود. این دیدار آخرین حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت رئال خواهد بود. او پیش از این دیدار در پیامی رسما از هواداران کهکشانی‌ها خداحافظی کرد.
 
سایت رسمی باشگاه رئال‌مادرید پیام خداحافظی مورینیو را منتشر کرد که در آن آمده است: "برای همه مادریدی‌ها آرزوی موفقیت و سلامت می‌کنم. از حمایت تماشاگران سپاسگزارم. به همه انتقادها احترام می‌گذارم. بار دیگر برای همه شما آرزوی کامیابی و سلامت می‌کنم. همواره در قلب من باقی خواهید ماند. زنده باد رئال‌مادرید!"
 
فصل جاری برای مورینیو بسیار سخت بود و او نتوانست هیچ جامی را با رئال مادرید به دست آورد. او پس از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد که این بدترین فصل دوران مربیگری او بوده است. چند روز پیش فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال‌مادرید از پایان همکاری آقای خاص خبر داده بود. هر چند هنوز جانشین آقای خاص در نیمکت کهکشانی‌ها مشخص نشده است اما رسانه‌های اسپانیایی شانس کارلو آنچلوتی و یوپ هاینکس را بیشتر از دیگر نامزدها می‌دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *