يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تراکتورسازی پرتماشاگرترین تیم

دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 289065
بر اساس آمار اعلام شده از سوی AFC تیم تراکتورسازی تبریز پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۳ تا پایان مرحله یک هشتم نهایی است.
به گزارش جهان به نقل از خبر، تیم تراکتورسازی که فقط ۳ بازی خانگی در مرحله گروهی انجام داد و حذف شد، با میانگین ۴۰ هزار و ۷۵۶ تماشاگر در هر بازی در رده اول پرتماشاگرترین تیم های لیگ قهرمانان است.

پس از تراکتورسازی، تیم گوانگژوی چین با ۳۹ هزار و ۸۲۰ تماشاگر در رده دوم است و استقلال نیز با میانگین ۳۸ هزار و ۹۱۵ تماشاگر در رده سوم قرار گرفته است. تیم های گوانگژو و استقلال ۴ بازی خانگی انجام داده اند.

مجموع تماشاگران تراکتورسازی در سه بازی خانگی ۱۲۲۶۹ نفر بوده است و استقلال نیز در ۴ بازی خانگی در مجموع ۱۵۵۶۶۰ نفر را به ورزشگاه آزادی کشانده است.

اما دیدار استقلال و الهلال با ۸۰۳۰۰ نفر همچنان پرتماشاگرترین بازی این فصل است و دو دیدار تراکتورسازی با الجزیره و الشباب در رده های دوم و سوم پرتماشاگرترین بازی های این فصل قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *