دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

زمان مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 288751
زمان مصاحبه آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون این مقطع برخی از رشته های دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت:  هم اکنون زمان مصاحبه 13 رشته بر روی سایت www.azmoon.net اعلام شـده است و داوطـلبان می توانند از زمان و محل دقیق مصاحبه خود اطلاع حاصل نمایند.
 
 اقبالی خاطرنشان کرد: مصاحبه متقاضیان دکتری تخصصی از یازدهم خرداد ماه آغاز خواهد شد و تا پایان مردادماه ادامه خواهد شد.
 
وی افزود ضمن اینکه زمان مصاحبه سایر رشته های دکتری تخصصی به صورت روزانه اعلام خواهد شد.
 
 اقبالی درباره رشته هایی که در حال حاضر زمان مصاحبه آنها اعلام شده گفت: هم اکنون رشته های 1- زبان و ادبیات عرب 2- مدیریت محیط زیست-مدیریت محیط زیست 3- مدیریت محیط زیست-حقوق محیط زیست 4- فیزیک 5- ژئوفیزیک 6- هواشناسی 7- آمار 8- مهندسی محیط زیست 9- مهندسی مکانیک طراحی جامدات 10- مهندسی مکانیک تبدیل انرژی 11- مهندسی هوافضا 12- مهندسی سیستم های انرژی 13- محیط زیست، بر روی سایت www.azmoon.net اعلام شده که داوطلبان می توانند از زمان مصاحبه خود اطلاع حاصل نمایند. اقـبـالـی در پـایـان تـوصیه کـرد: مـتقاضیان اگـر بـا سـؤال یـا ابـهامـی مـواجـه شـدنـد، مـی تـوانند از طـریـق سـایـت www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *