جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۲

اهداکنندگان عضو از سربازی معاف می‌شوند

دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 287733
جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح از معافیت سربازان اهداکننده عضو از انجام خدمت سربازی خبرداد.
اهداکنندگان عضو از سربازی معاف می‌شوند
به گزارش جهان، سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا درباره معافیت اهدا‌کنندگان عضو از انجام خدمت سربازی، گفت: در صورتی که فرد اهداکننده عضو به موجب این کار از کارایی بیفتد، ما وی را از خدمت سربازی معاف می‌کنیم.
 
به گفته وی، به عنوان مثال افرادی که یک کلیه خود را اهدا کنند در شمول معافیت‌های پزشکی قرار گرفته و از خدمت سربازی معاف می‌شود.
 
جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه صرف‌داشتن کارت اهدای عضو، دلیلی بر معافیت از خدمت سربازی نخواهد بود، گفت: کسانی که عضو بدن خود را اهدا کنند، حتی در حین خدمت از خدمت سربازی معاف می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


توكلي
Iran, Islamic Republic of
به نظر مي رسد كه اين خطا است كه ما بازار خير اهداي كليه را به بازار كالايي تبديل كنيم و فضايي ايجاد كنيم كه افراد براي معافيت از سربازي كليه شان را هديه بدهند
بايد روي سياست ها تامل جدي شود
آشنا
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ولی تا جایی که میدونم اگه اهدای عضو باعث ضرر جانی به فرد بشه عین گناه محسوب میشه. بعد این اهدای عضو چه ارزشی داره که آدم خودشو ناقص کنه و یه عده هم از این فرصت ها سوءاستفاده کنن و از این دست و دلبازی ها به خرج بدن که یعنی آره...