شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

جلسه‌ فراکسیون درباره ورود هاشمی

سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 286735
عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان گفت: اعضای هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان در جلسه امروز خود عملکرد هاشمی رفسنجانی را مورد بحث قرار دادند و بر استمرار نقد عملکرد وی تأکید کردند.
جلسه‌ فراکسیون درباره ورود هاشمی
به گزارش جهان، حسین‌ علی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با فارس گفت: هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس امروز صبح تشکیل جلسه دارد که در این جلسه موضوع لزوم وحدت اصولگرایان در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم مورد بحث و نیز مورد تأکید قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در این جلسه بنا شد تا از تمامی جریانات اصولگرا خواسته شود تا در این شرایط حساس بر کشور حاکم است در خصوص انتخاب گزینه خود برای نامزدی انتخابات ریاست‌جمهور به وحدت برسند.
 
نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مواضع اخیر هاشمی رفسنجانی در بحث ولایت فقیه و موضوع مقاومت و نامه‌ای که در اعتراض به این مواضع تهیه و از سوی 150 نفر از نمایندگان به امضاء رسید از دیگر موضوعات مورد بحث در جلسه امروز بود و همچنین عنوان شد که باید این قبیل اقدامات در جهت نقد عملکرد هاشمی رفسنجانی به ویژه در دوره ریاست‌جمهوری و نیز موضع‌گیری‌های اخیر وی ادامه پیدا کند.
 
حاجی دلیگانی اظهار داشت: در ارتباط با جلسات فراکسیون نیز بر برگزاری جلسات چه در سطح هیئت‌رئیسه، چه در سطح شورای مرکزی و چه در سطح مجمع عمومی به طور مستمر تأکید شد و مقرر شد تا جلسات فراکسیون به صورت هفتگی برگزار شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *