دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲

پوسترهای ضد اسراییلی‬

دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 286583
گروه ضداسرائیلی "اعتراف می کنم نژادپرستی وجود دارد"، از مدتی پیش اقدام به انتشار پوسترهایی درباره ماهیت نژادپرستانه اسرائیل کرده است. در این پوسترها، از افراد مشهور گرفته تا شهروندان فلسطینی و غیرفلسطینی حضور دارند.
پوسترهای ضد اسراییلی‬
به گزارش جهان به نقل از جبهه جهانی مستضعفین،  "من در اورشلیم بودم که مورد حمله گروهی از اسرائیلیان قرار گرفتم. یکی از حمله کنندگان به من لطف کرد و تصویر من را روی فیس بوکش قرار داد تا با دوستان و خانواده اش جشن بگیرد.



او بالای عکس نوشت: چقدر عالی... من خوش شانس بودم که آنجا حضور داشتم."
 
 
 
"اسم من الویس کاستلو است و اعتراف می کنم نژادپرستی وجود دارد. من نمی توانم در جایی که فلسطینیان مورد آزار قرار می گیرند اجرا کنم."
گاردین نوشت: کاستلو یکی از بهترین ترانه سراهای انگلیس است. وی قرار بود دو اجرا در اسرائیل داشته باشد اما وجدانش باعث شد از این اجرا کنار بکشد.
 
 
 
 
"من یهودی هستم و در حمایت از فلسطین تظاهرات می کنم.
یکی از نظامیان اسرائیل به من یادآوری کرد که چطور با فلسطینیان رفتار می کند."
 
 
 
"اسم من جرج گلووی است. من اعتراف می کنم نژادپرستی وجود دارد."
 
 
 
"اسم من پائولا کرکمن است. من یکی از اعضای صدای مستقل یهود و اتحاد علیه جنگ و نژادپرستی هستم. من اعتراف می کنم نژادپرستی وجود دارد."
 
 
 
"اسم من ویگو مورنتسون است. ما علیه جشنواره بین المللی فیلم تورونتو که تبدیل به ماشین تبلیغاتی اسرائیل شده است تظاهرات می کنیم."
 
 
 
 
 
"اسم من رابرت دنیرو است. اگر یک سگ هار شما را گاز بگیرد نباید سگ را سرزنش کنید. بلکه صاحب سگ مسئول رفتار اوست. در مورد اسرائیل نیز دولت آمریکا به خاطر حمایت از جنایت های اسرائیل مسئول است."
 
 
 
"اسم من مایا ویند است. ما دیگر نمی توانیم ارتش اسرائیل را نیروی تدافعی بنامیم. نیروی تدافعی زمین‌های دیگران را اشغال نمی کند. نیروی تدافعی در ساخت شهرک مشارکت نمی کند."
 
 
 
 
"من 88 سال دارم و خانه ام در اورشلیم از من گرفته شده و به یک خانواده یهودی داده شده است. شما هرگز اسم من را نخواهید دانست چون من فلسطینی هستم."
 

 
 "اسم من یوناتان شاپیرا است. من اعتراف می کنم نژادپرستی وجود دارد. دولت من مرتکب جنایات جنگی شده است. ما یهودیان می دانیم که نمی توان میل انسان ها به آزادی را کشت. ما یک و نیم میلیون انسان را حبس کرده ایم و با آن ها مانند حیوان رفتار می کنیم."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *