دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۶
۱۱

شرط سیاسی هاشمی برای شرکت در جشن دولت در آزادی

شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 282426
شرکت من در مراسم تجلیل از زحمتکشان خادم مردم در سفرهای نوروزی به هیچ وجه حمایت از شخص خاصی نبود و اعلام کرده بودم اگر قرار است فلانی بیاید یا کسی تبلیغاتی حرفی بزند جلسه را ترک می‌کنم.
شرط سیاسی هاشمی برای شرکت در جشن دولت در آزادی
به گزارش جهان، در پی برگزاری مراسمی تحت عنوان «تجلیل از خادمین سفرهای نوروزی» که روز جمعه 30 فروردین با حضور رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی برگزار شد، سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون که به عنوان مجری در این برنامه حضور داشت از سوی برخی سایت‌ها و رسانه‌ها مورد هجمه قرار گرفت.سید جواد هاشمی در این رابطه یادداشتی در اختیار فارس قرار داده است که در ادامه از نظر می‌گذرد:

 *بنام حق*

برایم عجیب است که چرا با هر کسی مخالفیم نابودش می‌کنیم حتی اگر بالاترین مقام را داشته باشد برایم عجیب است که صبح با زنده باد، زنده باد به عرش می‌بریمش و بعدازظهر با مرگ بر او به زمینش می‌زنیم، چرا به هم احترام نمی‌گذاریم؟! ... خسته شدم از این همه تأیید و تکذیب! بنده در هیچ شرایطی نه برای پول و نه برای پست و مقام از شخص یا اشخاص حمایت نکرده‌آم، اما دوست دارم به همه احترام بگذارم، بگذارید نام ببرم، چه اشکالی دارد؟ به آقای هاشمی رفسنجانی، به آقای خاتمی و حتی به آقای احمدی‌نژاد که بیشتر از همه او را نقد کرده‌ام، این از سیاست من نیست از خصوصیات اخلاقی من است، اینقدر مرا متهم نکنید!، نه در گذشته و نه در حال و نه در آینده علی‌رغم پیشنهادات فراوان، پستی نگرفته‌ام و نخواهم گرفت، شرکت من در مراسم تجلیل از زحمتکشان خادم مردم در سفرهای نوروزی به هیچ وجه حمایت از شخص خاصی نبود و اعلام کرده بودم اگر قرار است فلانی بیاید یا کسی تبلیغاتی حرفی بزند جلسه را ترک می‌کنم، اما نه فلانی آمد و نه کسی تبلیغی حرف زد.

ای بابا ... تو را به خدا دست برداریم از این خصلت‌های زشت ...

سید جواد هاشمی

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یه بسیجی
دم خودت و هر چی مثل خودت فکر میکنه گرم
به افتخارش 5 دقیقه کف بزنید.
تو اینقدر ادب و سواد نداری که بفهمی برای امام معصوم باید چه تعبیری به کار برد، اونوقت نصیحت هم میکنی؟
والله راست میگه. یه خوده انصاف داشته باشیم
محسن
دمت گرم که اعلام موضع کردی اما قبول کن شرکت در این میتینگ ها ناخودآگاه ذهن ها را به سمت مسائل سیاسی می برد !
مهدي
خصلتهاي زشت
دمت گرم سيد جان
گل گفتي بخدا
مهدی.ض
بازم این آقا جو گیر شد.
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این آقا
چرا در جشنی رفتی که این همه زن بی حجاب توش بودن!؟؟
مسعودی
سلام سید عزیز دوستت داریم متاسفانه همیشه شروعش با توجیه است اصلا برگزاری این جشن خود جای اشکال دارد متاسفانه دولت وظایف اصلیش را رها کرده وبه فرعیات بها میدهد .
اصغر
United Kingdom
این بابا مگر همون کسی نیست که سنگ موسوی را تا آخرین دقایق به سینه می زد؟
آقای هاشمی رفسنجانی، به آقای خاتمی و حتی به آقای احمدی‌نژاد که بیشتر از همه او را نقد کرده‌ام...
این کلمه ی "حتی به آقای احمدی‌نژاد "!!! خیلی تأمل برانگیزه!! حواست نیست که تو مراسم ریاست جمهوری رفتی اونوقت "حتی" هم میگی؟
شما که به خاتمی ... احترام میذاری، احترامت هیچ ارزش دینی نداره. به کسی احترام میذاری که به مردم و ملتش بی احترامی کرد...قانون شکنی و آشوب و همدمی با دشمن...
ما برای کسی ارزش میذاریم که قاعده زیر را قبول داشته باشه: "سیاست ما عین دیانت ماست."