دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

زاکانی جامعه را نسبت به انحراف آگاه کرد

شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 282408
رئیس حوزه جوانان جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: زاکانی از اولین کسانی بود که جامعه را نسبت به انحراف آگاه کرد.
زاکانی جامعه را نسبت به انحراف آگاه کرد
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، "عليرضا نادعلی"؛ رئيس حوزه جوانان جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامي در نشست خبری این تشکل اظهار داشت: مباحث جوان‌گرایی، روحیه آرمان‌گرایی و عدالت‌خواهی از موارد مورد توجه جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامي در انتخابات رياست جمهوري است.

وی با اشاره به برگزیدن زاکانی به عنوان کاندیدای مورد حمایت جبهه حماسه‌سازان اظهار داشت: زاکانی بوی رزمندگی و جهاد را از دل دفاع مقدس به دانشگاه آورد و با روحیه جهادی و جوانی و توام با تحول‌گرایی به فعالیت‌پرداخت. 

نادعلی اظهار داشت: روحیه آرمان‌گرایی و عدالت‌طلبی از معیارهایی است که در گزینش‌ها اهمیت دارد و حرکات گفتمانی را باید یک عنصر مهم دانست.  

رئيس حوزه جوانان جبهه حماسه‌سازان ادامه داد: حرکات گفتمانی بايد به دور از شعار زدگی و با تحقق عملی پیش برود. 

وی بیان کرد: موضعی که زاکانی در ارتباط با انحراف دارد برای ما بسیار مهم است، چه از نوع انحراف دوم خرداد و چه در زمان دولت هاشمی و چه انحرافی که در درون دولت اصولگرایی رخ داد، ما مطالبه‌گر برخورد و مبارزه با آن هستیم.

نادعلی گفت: زاکانی به طور عملی نشان داد که در حوزه مبارزه با انحرافات کاملا فعال و تاثیرگذار است و در زمانی که با اسم اصلاحات دوم خرداد در طی کردن آرمان‌های انقلاب مشغول بود، وی در مقابله با این توطئه‌ها اقداماتی را انجام داد. 

رئيس حوزه جوانان جبهه حماسه‌سازان ادامه داد: ‌در دیداری که با آیت‌الله مصباح داشتیم ایشان فرمودند آقای زاکانی فرمایشات و مطالبات رهبری را گوش دادند و به فهم درستی از این فرمایشات رسیده‌اند و زاکانی اولین کسی است که توانست با درک به موقع از انحرافات جامعه را آگاهی بخشد و این در حالی بود که با تمرکز بر روی مباحث و موضع آگاهانه و رویکرد عمل‌گرایانه توانست از انحرافات پرده بردارد. 
 
نادعلی در تشریح ویژگی‌های زاکانی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری بیان کرد: زاکانی در تمام سوابق خود در سازمان بسیج دانشجویی، مجلس شورای اسلامی و تشکیل جمعیت رهپویان اسلامی توانست بدون رویکرد انتخاباتی فعالیت‌های گسترده‌ای را با سر رشته قرار دادن منابع فرهنگی و فکری انجام دهد و امیدواریم با انتخاب وي در انقلابی‌تر کردن فضا در پیشرفت مقاصد و ارزش‌های اسلامی گام برداریم. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *