کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات ثبت نام‌وخرید هدایای رئیس‌جمهور

16 اسفند 1391 ساعت 12:51

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه خیرین و نیکوکاران تا 28 اسفند فرصت ثبت نام برای خرید هدایای رئیس جمهور به نفع مددجویان را دارند، گفت: مکان حراج در مجموعه کاخ سعد آباد برگزار می‌شود.
خبرگزاری فارس: جزئیات ثبت نام و خرید هدایای رئیس جمهور اعلام شد.


به گزارش جهان، همایون هاشمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه رئیس جمهور در سال 90، 52 قلم از هدایایی که در سفرهای خارجی و استانی به وی و همسرش داده بودند را به بهزیستی اهدا نمود، اظهار داشت: بهزیستی پس از دریافت این هدایا از نهاد ریاست جمهوری اقدامات اولیه برای فروش را در یک حراج بین المللی آغاز کرد.
 
وی تصریح کرد: در مرحله اول فروش هدایای رئیس‌جمهور که اواخر سال 90 با حضور خیرین و نیکوکاران برگزار شد حدود 22 قلم از این هدایا به فروش گذاشته شد.
 
هاشمی بیان داشت: در مرحله اول فروش هدایای رئیس‌جمهور خیرین و نیکوکاران 22 قلم کالای ارائه شده در حراج را حدود 430 خریداری کردند.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: با برنامه ریزی انجام شده سایت سازمان بهزیستی مجدداً آماده ثبت‌نام از متقاضیان خرید هدایای رئیس‌جمهور و نیکوکاران  است و افراد می‌توانند با ورود به سایت بهزیستی به آدرس www.behzisti.ir ثبت نام کنند.
 
وی ادامه داد: سایت اشاره شده تا 28 اسفند باز خواهد بود و متقاضیان می‌توانند برای خرید اقلام مورد نظر اقدام کنند.
 
وی در خصوص مکان برگزاری حراج بین‌المللی هدایای رئیس‌جمهور گفت: تا قبل از پایان سال این مراسم در یکی از سالن‌های مجموعه کاخ سعد‌آباد با حضور خیرین و نیکوکاران برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 275499

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/275499/جزئیات-ثبت-نام-وخرید-هدایای-رئیس-جمهور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com