چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۳

تحريم خريد آجيل شب عيد در شهركرد

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 275258
مردم شهرهاي طاقانك و شهركيان در استان چهارمحال و بختياري در اطلاعيه‌هايي خريد آجيل شب عيد را تحريم كردند.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، مردم شهرهاي طاقانك و شهركيان در استان چهارمحال و بختياري در اطلاعيه‌هايي خريد آجيل شب عيد را تحريم كردند.
 
در اطلاعيه‌هايي كه بصورت گسترده در سطح شهر كيان و طاقانك توزيع شده، آمده است: گامي استوارتر از هميشه بر مي‌داريم و عهد مي‌كنيم براي حفظ آبروي خانواده‌هاي كم درآمد و كاهش تورم، سال نو را بدون خريد و مصرف آجيل و تنقلات جشن بگيريم.
 
در اين اطلاعيه همچنين عنوان شده: هدف ديد و بازديدهاي نوروزي صله ارحام است و اجازه نمي‌دهيم در اين سنت حسنه حاشيه‌ها از متن پررنگ‌تر شود.
 
در ادامه اين اطلاعيه افزوده شده است: اين پيام كساني است كه تنها دغدغه خود را ندارند، به فكر جامعه و همشهريان خود نيز هستند، دل مشغولي آنها اكرام و احترام به همه انسان هاست.
 
اين اطلاعيه در سطح شهرهاي طاقانك و شهركيان، درب منازل، اماكن عمومي توزيع شده و در پشت شيشه برخي مغازه‌ها نيز نصب شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من ساکن تهران هستم و با تعدادی از همکارانم تصمیم گرفتیم آجیل نخریم
خود بنده وقتی مرغ هم گران شد نخریدم و نه خود و نه خانواده‌ام نمردیم...
همه مردم ایران باید همین کار را بکنند...
بیایید خودروی صفر نخریم تا این خودروسازان حریص و طمع کار را به خاک سیاه بنشانیم
بیایید امسال آجیل نخریم...
محمدي
Iran, Islamic Republic of
دمتون گرم كاش همه ايران اين كار را بكنند. نه فقط آجيل هر چي كه گرون ميشه اينكارو بكنيم ببينيم كه اين سوداگران سودجو چطوري ميخوان نون حلال!!! در بيارند. اصلا بلدند؟
من می خرم اما به اندازه نه مثل قحطی زده ها . ضمنا همه ی این ها شعاره هم می خرین هم میرین مهمونی می خورین