سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۳

پرداخت کمک‌هزينه خريدآجيل به نهادمشهور

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 274260
بر اساس دستور رييس يکي از نهادهاي مشهور کشور، مقرر شده به تمامي کارمندان رسمي و قراردادي اين مجموعه مبلغ 100 هزار تومان کارت هديه به عنوان کمک هزينه خريد آجيل و تنقلات ايام نوروز اختصاص يابد.
به گزارش جهان به نقل از خراسان، اين مسئول در بخشنامه خود تاکيد کرده است که اين رقم بايد حداکثر تا 20 اسفند در اختيار کارمندان قرار بگيرد تا آنها بتوانند نيازهاي خود در اين زمينه را برطرف کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قلاوند
اضافه کنید ..هزینه سفر کمک هزینه تحصیلی ..هدیه ی اعیاد و جشن ها ..هزینه کامل درمان ..دولت یا از این کارها خبر نداره یا به بقیه کارمند ها ظلم می کنه ..از برادر عزیز اقای زاکانی خواهشمند است این مطلب را با سایر نمایند گان محترم مطرح پی گیری وکند والله خیلی ثواب داره .. یک با زنشسته از اندیمشک...
محض رضای خدا ندهید التماس می کنیم ما اجیل خریدن ماشین خریدن مسکن خریدن را تحریم کردیم شما با این کارها دارید اب به اسیاب گران فروشان می ریزید
hasan
Iran, Islamic Republic of
بابا شما چقدر چشم تنگ هستید . در این گیر دار گرانی یک سازمان خواسته صد تومان به کارکنانش کمک کند. چرا آبرو ریزی می کنید. آخه صد تومان هم شد پول . اگر غیرت و وجدان کاری دارید که حتما دارید بروید سراغ پول های را بگیرید که یک نفر و یا یک خانواده و یا یک گروه برده اند و به اندازه حقوق همه این کارکنان بوده است.