يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

جزئیات پیش فروش سمند، پژو ۴۰۵ و پارس

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 271636
همزمان با آغاز دور جدید پیش فروش خودرو شرایط قیمتی و نحوه تحویل "سمند، پژو۴۰۵ و پارس" در اختیار نمایندگی های ایران خودرو قرار گرفت كه طبق این فهرست پرشیا با ۲۷ میلیون پیش پرداخت به فروش می رسد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، این روزها افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد و اعلام قیمت‌گذاری‌های جدید از سوی خودروسازان باعث شده تا بازار خرید و فروش این كالا هر روز داغ تر از دیروز باشد. البته مسئولان برای كنترل مؤثر قیمت‌ها تعهداتی را از خودروسازان برای افزایش حجم تولیدات نیز گرفته‌اند كه در همین راستا شركت ایران خودرو امروز از پیش‌فروش خودروی رانا به قیمت ۳۲ میلیون تومان و خودروی پژو ۲۰۶ مدل V۸ به قیمت ۳۶ میلیون تومان خبر داد.
 
 با وجود آنكه مدیر عامل شركت ایران خودرو پیش فروش‌ها را برای كنترل بازار و قطع واسطه‌گری و با هدف جلب رضایت مشتریان اعلام می‌كند اما باید گفت با پیش‌پرداخت ۹۰ درصد قیمت خودرو با مدت تحویل احتمالاً ۴۰ روزه و یا پیش پرداخت ۵۰ درصد قیمت خودرو با تحویل خودرو ۶ تا ۷ ماهه احتمالاً تنها چیزی كه رعایت نشود حقوق مصرف كنندگان است.
 
روی هم رفته شركت ایران خودرو با انتشار لیست تعدادی از خودروهای پیش فروش خود از متقاضیان خرید خودرو دعوت نموده تا با مراجعه به سایت خودروی مورد نیاز خود را خریداری نمایند.
 
جدول شرایط پیش فروش قطعی ایران خودرو در بهمن ماه به شرح زیر اعلام شده است:

جزئیات پیش فروش سمند، پژو ۴۰۵ و پارس/جدول






نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *