پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

اعطای بن خوار و بار به مددجویان بهزیستی

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 270993
رئیس سازمان بهزیستی از تخصیص مرحله دوم بن خواربار به معلولان و مددجویان تحت پوشش در اسفند ماه خبر داد.
به گزارش جهان، همایون هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: به منظور ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر به مددجویان تحت پوشش در سال جاری نسبت به توزیع بن های خوار و بار میان مددجویان اقدام کرده ایم که مرحله اول این بنها در ماه مبارک رمضان پرداخت شد.
 
وی تاکید کرد: مرحله دوم آن نیز در اسفند ماه میان مددجویان تحت پوشش توزیع می شود که البته این بن ها علاوه بر مستمری این افراد است.
 
رئیس سازمان بهزیستی در مورد زمان و مبلغ توزیع بن ها نیز گفت: مبلغ ، زمان دقیق و همچنین نحوه پرداخت آن بزودی اعلام می شود اما به طور حتم قبل از روزهای پایانی سال به دست آنان می رسد.
 
هاشمی همچنین در مورد افزایش مستمری مددجویان در سال 91 نیز اظهار داشت: سال گذشته نیز اعتبار مربوط به افزایش مستمری ها در اواسط بهمن ماه پرداخت شد و امسال نیز تا قبل از پایان بهمن ماه این اتفاق رخ خواهد داد.
 
به گفته وی ، پس از تخصیص اعتبارات لازم مبلغ مربوط به افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان محاسبه و به حساب آنان واریز می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *