يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تهران چهارمین روز با هوای پاک را گذراند

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 269765
مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای پایتخت امروز با قرار گرفتن شاخص ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون روی عدد 43 در شرایط پاک است.
به گزارش جهان، یوسف رشیدی در گفت وگو با مهر با بیان اینکه میانگین غلظت کلیه آلاینده‌ها در حد مجاز است، گفت: غلظت تمام آلاینده‌ها به غیر از منو اکسید کربن نسبت به روز گذشته کاهش داشته است و شاخص کیفیت هوای تهران در وضعیت پاک قرار دارد.
 
مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در رابطه با وضعیت جوی تهران در 24 ساعت آینده، اظهار کرد: وضعیت جوی تهران، نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود و با توجه به شرایط موجود انتظار می‌رود شاخص کیفیت هوای شهر تا فردا در شرایط پاک باقی بماند.
 
به گفته وی، امروز غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون و ذرات معلق کمتر از ده میکرون  در تمام مناطق پایتخت در شرایط سالم و پاک قرار دارد.
 
این روزها به لطف بارش باران و وزش باد مداوم که در اثر حضور سامانه بارشی سودانی ایجاد شد، چهارمین روز هوای پاک در پایتخت ثبت شد و شهروندان توانستند هوایی تنفس کنند که فاقد آلاینده‌های مضر جوی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *