شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۵
۲۲

پاسخ‌الهام به توصیه‌دولتی‌ها برای‌نامزدی

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 267498
یک منبع آگاه در دولت از درخواست دولتی ها از غلامحسین الهام برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: الهام به این درخواست پاسخ رد داده است.
پاسخ‌الهام به توصیه‌دولتی‌ها برای‌نامزدی
به گزارش جهان، یک منبع آگاه در دولت در گفتگو با مهر، در مورد کاندیداتوری غلامحسین الهام ، سخنگوی دولت برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، گفت: الهام احتمال نامزدی خود را در انتخابات رد کرده است.
 
وی افزود: در دولت درخواست های زیادی برای نامزدی وی مطرح شده بود؛ اما الهام این درخواست ها را قبول نکرده و گفته است کاندیدا نمی شود.
 
به گزارش مهر، غلامحسین الهام در دولت احمدی نژاد  سمت هایی همچون معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، سخنگوی دولت، وزیر دادگستری و مشاور حقوقی رئیس جمهور داشته است و در تازه ترین پست خود در دولت دهم دوباره به عنوان سخنگوی دولت و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور منصوب شده است.
 
الهام با برخی از طرفداران دولت در سال  90 جبهه پایداری را در اعتراض به حضور حلقه انحراف در دولت تاسیس کرد و بعد از پیوستن مجددش به کابینه احمدی نژاد از این جبهه جدا شد.
 
برخی از تحلیل گران سیاسی بعد از پیوستن الهام به تیم دولت ، پیش بینی کردند که الهام به عنوان یکی از کاندیداهای دولت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تو رو جووووون عزیزت بيا كانديد شو!!!؟؟!؟
اسماعيل زاده
كار درستي كرد ميومدم راي نمي آورد
امید
Iran, Islamic Republic of
ای ول
Iran, Islamic Republic of
این فرد هم چیزی شبیه رئیس دولت فعلی است که تا چند ماه دیگر تاریخ مصرف این جریانات و همسایه آنها یعنی جریان انحرافی به پایان خواهد رسید تنها باقی میماند تجربه تلخ ملت ایران از این دوره هشت ساله که سالها در تاریخ مورد بحث قرار خواهد گرفت /
میگم تجربه تلخ اون فتنه 88 و دوستان شما بودند که کف خیابون رو به دموکراسی ترجیح دادند. ...
هر کس که گزینه دولت باشه رای میاره شک نکنید.
فراهاني
Iran, Islamic Republic of
تأسيس جبهه پايداري در اعتراض به انحراف در دولت نبود بلكه در مقابله با فتنه گران و آن كساني كه به قول اين جبهه ساكتين فتنه هستند تشكيل شده است، كمتر موضعي از تقابل اين جبهه با جريان انحرافي مشاهده ميشود ...
اگه بیاد همون تعداد رای مجلس ششم را هم نخواهد اورد راستی چند تا بود
United States
خدا را هزار بار شکر که ایشان کاندیداتوری را رد کرده است . برای طول عمر ایشان و عاقبت به خیریش دعا می کنیم که این تصمیم مفید را گرفته است.
Iran, Islamic Republic of
بیا - نذار مردم در حسرتت بمونن!!!!
امیررضا
United States
به نظر حقیر شخصیتی همچون دکتر غلامحسین الهام که هم سابقه اجرایی در دولت دارند هم قوه قضاییه هم شورای نگهبان ؛ یک آدم اجرایی و باتجربه است.

دكتر غلامحسين الهام را بيش از يك كنش گر سياسي بايد به عنوان يك چهره فكري و گفتماني شناخت؛ كسي كه از بانيان و مروّجان گفتمان سوم تير بود و همواره نيز از خط اين گفتمان دفاع كرده است .

ضمن اینکه ایشون هم وجهه دانشگاهی دارن ؛ هم آدم سالم و انقلابی هستند. شاید عیبشان فقط این باشد که برای خیلی از عامه مردم ناشناخته هستند ؛ اما این موضوع می تواند همزمان پتانسیل مثبت هم باشد ؛همونطور که احمدی نژاد ناشناخته بود.

از نظر من دکتر غلامحسین الهام تنها گزینه ای است که می تواند اصولگرایان را از هر قشری و خطی و جناحی باز در کنار هم و دوشادوش هم جمع نماید و تنها گزینه ای است که همه طیف های سیاسی به جز مردودین فتنه نسبت به او نظر خوبی دارند(حداقل در ظاهر)

با توجه به ارتباطاتم با گروههای مختلف دانشجویی ؛هیئات و تشکل هایی که در اینترنت راه اندازی نموده ایم؛ اکثریت قریب به صد در صد این عزیزان که داعیه دفاع از ارزشها و آرمانهای آن پیر سفر کرده دارند؛ دکتر الهام رو واجد شرایط برای ریاست جمهوری دور بعد می دانند و از نظر ما ایشون اصلح ترین شخص برای جانشینی محمود است .

ای کاش محمود از شعار به عمل میرسید و از دکتر الهام حمایت می کرد.اگر صادقانه بخواهیم اعلام کنیم مشایی تنها شخصیتی بود که می توانست به این خوبی در اردوگاه اصولگرایان تفرقه بیندازد که انداخت و به قول رهبری ابقای او باعث اختلافات بین دوست داران احمدی نژاد یا بهتر بگویم خون دل خورده های برای او شد و بهترین گزینه برای پر کردن این شکاف مابین دوستان کسی نیست جز دکتر غلامحسین الهام
محمدرضا
United States
ايكاش بيايد
رضا
تمام سوم تیری ها از دکتر حمایت میکنن دکتر الهام تورو خدا بیا
اتابک
فقط دکتر الهام
ناشناس
دکتر الهام اسطوره ساده زیستی
احمد
اقای دکتر تورو خدا بیا
حسین
دکتر الهام فقط تو این شرایط فقط دکتر
ققنوس
Germany
حیف خودش رو خراب کرد
برزو
دکتر جان جان عزیزت بیا جلو رو همه رو کم کن تا بفهمن فرق شما با ضد انقلاب چیه
یا لثارات الحسین
الله اکبر الله اکبر خدا کنه دکتر انقلابی بیاد جلو
محمد
گزینه سوم تیری ها بیا به میدان
یاشار
بیا برای ایران انقلاب و اسلام به میدان بیا دکتر عزیز