دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تصمیم‌گیری درباره کالاهای دپو شده در گمرک

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 266679
رییس شورای اصناف گفت: وضعیت فعلی بازار و حمل ونقل کالاهایی که در گمرکها مانده‌اند دیروز سه‌شنبه در جلسه‌ای با حضور قائم مقام وزیر صنعت و تجارت پیگیری شد.
 به گزارش جهان، قاسم نوده‌فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این جلسه وضعیت فعلی بازار، وضعیت برنج، وضعیت توزیع و تولید گوشت قرمز و همچنین وضعیت حمل ونقل کالاهای انبار شده در گمرکها مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: طی چند روز گذشته گزارش شده بود که در برخی از شهرستان‌ها با کمبود برنج روبرو هستیم که با پیگیری‌ها و بازرسی‌ها متوجه شدیم تنها این شهرستان‌ها با کمبود برنج هندی روبرو هستند.
 
او ادامه داد: در تمام کشور بیش از نیاز مردم برنج با کیفیت موجود است.
 
نوده فراهانی همچنین کیفیت گوشت مرغ را بسیار خوب خواند و گفت: تولید گوشت مرغ بیش از نیاز صورت گرفته است که بنا بر نیاز هر شهر در حال توزیع و ذخیره سازی است. ذخیره سازی گوشت مرغ در سطح وسیع و عالی در هر حال انجام است.
 
مشاور رییس جمهور از برگزاری جلسه‌ای در هفته آینده با حضور یکی از معاونین وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکل جابه‌جایی کالاها مخصوصا کالاهایی که در گمرکهای کشور انبار شده‌اند خبر داد.
 
وی در پایان گفت: همچنین هفته آینده درباره برگزاری نمایشگاه‌های بهاره کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهیم کرد تا کم و کیف برگزاری را به اطلاع عموم مردم برسانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *