جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۴

عامل فوت 3 دختر معصوم زهانی چه بود!

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 259370
سهل‌انگاری، لج‌ولج‌بازی، غفلت و عدم استقبال از تسهیلات بازسازی، به راستی کدام یک عامل فوت 3 دختر معصوم زهانی در زلزله اخیر هستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، چهارمین روز از زلزله زهان در حالی سپری شد که اخبار خوشی از استقبال مردم از بازسازی علی‌رغم قبل از زلزله شنیده شد.
 
هرچند 193 واحد کامل تخریب شده چاره‌ای جز بازسازی ندارند اما بودند از میان این افراد مردمی که قبل از زلزله علاقه‌ای به بازسازی واحد مسکونی خود نداشتند.
 
شاید مهم‌ترین دلیل آنان فوت پدر و چهار نفر از اعضای خانواده‌ای بود که بارها مردم و مسئولان خواستار بازسازی خانه‌‌شان شده بودند.
 
نکته مهم در روستاها که کمتر به آن توجه می‌شود استقبال مردم از تسهیلات مسکن روستایی برای بازسازی و یا مقاوم‌سازی منازل مسکونی است، مطلب مهمی که اگر مرحوم"رضا رضایی" 47 ساله پدر خانواده و امثال او به آن توجه می‌کردند شاید تلفات حادثه زلزله زهان به صفر می‌رسید.
 
به راستی مقصر اصلی فوت رضا رضایی فرزند محمد حدود 47 ساله (پدر خانواده)، کنیز رضا قاسمی‌مقدم  39 ساله (مادر خانواده)، خدیجه‌ هفت ساله، زهرای 11 ساله و پروین 4 ساله همگی فرزندان یک خانواده چه کسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مقصر در این بحث ها اگر هم پدر ومادر بی فکر باشند بازهم مسولان اند چون نهادی باید باشد که جلو ظلم والدین ضعیف وندانم کار را نسبت به سلامت وراحتی فرزندان بگیرد که در کشور اسلامی ما متاسفانه انگار نیست
Iran, Islamic Republic of
اگه برای اینا خونه امن بسازند پولی نمیمونه سفر خانوادگی به بهانه جلسه سازمان ملل باقی نمیمونه.اولا چه حرف های دلنشینی بود عدالت مهرورزی این هم آخر های قصه
Iran, Islamic Republic of
مقصر پدر خانواده است که چرا با پس انداز پول یارانه ها واین تورم پایین وارزانی مصالح و... چرا مسکن مطمئنی نساخت!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دولت وام خوبی برای ساخت و مقاوم سازی خانه های روستایی می دهد که در شهرستان اینجانب ودر روستاها اکثریت استفاده کردند بلاخره مردم خود این مناطق هم باید همت کنند اگر برای جانشان ارزش قائلند وخودشون هم کمک کنند .