سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

روند صعودی قیمت سکه آتی در بورس کالا

جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 258929
تالار مجازی بورس کالای ایران برای معاملات قراردادهای آتی سکه هفته گذشته روند صعودی داشت و تا آخرین روز معاملات (پنج‌شنبه) نیز این روند ادامه یافت به گونه‌ای که سکه تحویل آذرماه از روز شنبه که با نرخ یک میلیون و 157 هزارتومان شروع معامله کرده بود با افزایش حدود 80 هزارتومان به یک میلیون و 236 هزارتومان رسیده و معامله شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، با افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیر رسمی و همچنین رشد نرخ دلار، قراردادهای آتی سکه در بورس کالا نیز مثبت شد و این امر بر تمامی قراردادهای تحویل آذر، دی و بهمن تاثیر گذاشت.
 
بر همین اساس سکه تحویل دی‌ماه که ابتدای هفته یک میلیون و 189 هزارتومان بود، با بیش از 100 هزارتومان افزایش به یک میلیون و 293 هزارتومان خرید و فروش شد و سکه تحویل بهمن نیز از یک میلیون و 227 هزارتومان در این یک هفته به یک میلیون و 349 هزارتومان افزایش قیمت داشت.
 
در روز چهارشنبه (15 آذر) نیز معاملات آتی سکه در حالی پایان یافت که قراردادهای تحویل آذر، دی و بهمن به ترتیب با قیمت یک میلیون و 209 هزار تومان، یک میلیون و 262 هزار تومان و یک میلیون و 319 هزار تومان خرید و فروش شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *