دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

انگليسي‌ها از امارات فرار کردند

سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 257006
يك روزنامه انگليسي در گزارشي تصويري، صدها خودروي لوكس را نشان داد كه ثروتمندان انگليسي آنها را در فرودگاه دبي رها كردند، اين امر به بحران اقتصادي و قوانين سختگيرانه امارات درخصوص بدهي ها باز مي گردد كه ثروتمندان انگليسي را واداشت از ترس بازداشت، خودروهاي خود را به همراه سوئيچ در فرودگاه ترك كنند.
به گزارش جهان، العالم به نقل از روزنامه "ديلي ميل" نوشت: اين خودروها زماني نماد ميليونرهاي انگليسي در دبي بوده است ولي امروز نشاندهنده شدت ضربه اي است كه به دليل بحران مالي به دنياي پول و كار وارد شده است.

روزنامه "ديلي ميل" نوشت: اين افراد خودروهاي خويش را به حال خود رها كردند زيرا از بازداشت شدن به دليل بدهي هاي خود ترس دارند، دبي قوانين بسيار سفت و سختي در اين خصوص دارد كه ثروتمندان را واداشت بدون آنكه به فروش خودروهاي خود فكر كنند، به كشورشان بازگردند، زيرا ممكن بود اين مساله اندكي زمان ببرد و طي اين مدت دستگير شوند.

اين روزنامه انگليسي افزود: اين خودروهاي لوكس شامل مرسدس ، آئودي و جاگوار بوده است، اما از همه عجيب تر آن بود كه پليس در بين خودروها، خودروي فراري انزو نيز يافت كه قيمت آن يك ميليون پوند برآورد شده است.
انگليسيها حدود 399 دستگاه خودرو را در امارات رها كردند كه ازبين آنها 4 خودرو اينك در انگليس بين 775 هزار پوند تا يك و نيم ميليون پوند به فروش گذاشته شده است.

انگليسيها فرار را برقرار ترجيح دادند

روزنامه "سان" چاپ انگليس نيز به نقل از يك تبعه اين كشور در امارات نوشت:" بحران مالي باعث شده است كه انگليسي هاي ساكن امارات خودروهاي لوكس خود را در فرودگاه دوبي رها كنند و به كشورشان بازگردند.

به نوشته روزنامه "سان"، بسياري از انگليسي هاي ساكن امارت وقتي ديدند كه دارايي هايشان دربرابر ديدگانشان در سايه بحران اقتصادي در حال نابود شدن است، هرچند كه مي دانستند فروش اين خودروها به پرداخت بخشي از بدهكاري هاي آنها كمك مي كند، اما چون اين امر به گذشت زمان نياز داشت، رها كردن خودروها و بازگشت را تنها راه حل دانستند.

اين روزنامه افزود: اتباع خارجي سال گذشته حدود 3 هزار خودرو در دبي رها كردند و اكثر اين افراد كارگزاراني هستند كه به علت بدهكاري و حتي چك بي محل توقيف و بازداشت مي شوند.در سال گذشته هر ماه حدود 2 هزار و 500 خارجي بدون پرداخت بدهي هاي خود دبي را ترك كردند.

روزنامه انگليسي سان نوشت: اتباع انگليسي حتي اگر دبي را ترك كنند و بدهي هاي خود را تسويه نكنند، از طريق پليس بين الملل تحت تعقيب قرار مي گيرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *