سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

نامزدی‌ خاتمی توهم‌است/مردم‌ با لنگه‌ كفش‌ به‌سراغ‌ آنها مي‌روند

جمعه ۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 256348
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: امروز اصلاح‌طلبان نمي‌توانند در نماز جمعه حضور پيدا کنند، چون مي‌دانند که مردم با لنگه کفش به سراغ آنان مي‌روند با اين وجود، چگونه از بدست آوردن آراي مردم صحبت مي‌کنند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام جعفر شجوني در  گفتگو با باشگاه خبرنگاران  به اشاره به  نقش فعال خاتمي در جريان فتنه 88 و در توضيح دلايل اصرار اصلاح‌طلبان براي كانديداتور وي، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان به دنبال ماهيگيري در درياي سياست ورزي کشور هستند و ماهيگري بدون ابزارهاي لازم امکان پذير نيست.
 
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با بيان اينکه خاتمي در ميان مردم مقبوليتي ندارد، ادامه داد: اصلاح طلبان با مطرح کردن کانديداتوري خاتمي نشان مي‌دهند که در توهم سياسي فرو رفته‌اند.
 
وي به فرموده امام خميني (ره) درباره اينکه ميزان حال فعلي اشخاص است، اشاره کرد و افزود: امروز اصلاح‌طلبان نمي‌توانند در نماز جمعه حضور پيدا کنند، چون مي‌دانند که مردم با لنگه کفش به  سراغ آنان مي‌روند با اين وجود، چگونه از بدست آوردن آراي مردم صحبت مي‌کنند.
 
حجت الاسلام شجوني با بيان اينكه سيگنال‌هاي جريان اصلاحات به بيگانگان موجب فراهم شدن زمينه دخالت‌هاي خارجي در كشورمان شد، تاکيد کرد: فتنه 88 به مثابه مهر باطلي بر کارنامه اصلاح‌طلبان و افرادي همچون خاتمي بود.
 
عضو جامعه روحانيت مبارز در ادامه با بيان اينکه مطرح کردن کانديداتوري خاتمي اندک آبروي اصلاحات را هم مي‌برد، خاطر نشان كرد: کسي براي اصلاح طلبان دعوتنامه حضور در انتخابات را نفرستاده است و آنان گمان مي‌کنند مي‌توانند در انتخابات آتي پيروز شوند اما مردم ديگر اجازه چنين کاري را به آنان نخواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *