دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

همچو آمریکا از بمب اتم استفاده کنید!

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۱۹
کد مطلب: 256020
گلعاد شارون پسر آریل شارون با نوشتن مقاله ای به روزنامه "اورشلیم پست" تنها راه خروج از بحران غزه را استفاده از بمب اتم عنوان کرده است.
به گزارش جهان به نقل از جام، سایت "پوستا" (Posta) ترکیه نوشت: «استفاده از بمب اتم تنها راه خروج از بحران غزه است.»
 
 این سایت نوشت: «"گلعاد شارون" پسر "آریل شارون" نخست وزیر سابق اسرائیل، استفاده از بمب اتم را تنها راه خروج از بحران غزه عنوان کرد.
 
گلعاد" با اشاره به استفاده آمریکا از بمب های اتم در جنگ جهانی دوم در شهرهای هیروشیما و ناکازاکی، استفاده از بمب اتم علیه غزه را لازم و ضروری دانست.»
 
 گلعاد شارون پسر آریل شارون "قصاب اردوگاه های صبرا و شکیلا" مقاله ای را در مورد بحران غزه به روزنامه اسرائیلی "اورشلیم پست" نوشت.
 
گلعاد در این مقاله از مسئولان دولتی خواسته برای خروج از بحران غزه متوسل به اتم شوند. او در این مقاله همه فلسطینیان اعم از زن و بچه و پیرمرد را گناهکار دانسته است.

وی در این مقاله با اشاره به استفاده آمریکا از بمب اتم در جنگ جهانی دوم می نویسد: " غزه را باید با خاک یکسان کرد و این اقدام تنها راه حل بحران غزه است."
 
 
 
 وی مدعی شد اگر آمریکائیها در جنگ جهانی دوم از بمب اتم استفاده نمی کردند، نمی توانستند ژاپن را متوقف کنند! اسرائیل هم برای متوقف کردن غزه یک راه بیشتر ندارد. استفاده از بمب اتم تنها راه خروج از این بحران است.

 وی در بخش دیگری از مقاله می نویسد: "اسرائیلی ها معصوم هستند."

گلعاد می نویسد: "اگر مردم غزه در انتخابات به حماس رای داده اند و از حماس حمایت می کنند، پس بی گناه نیستند. اگر بخواهیم در غزه به غیر نظامیان ضرر نرسد، این ملاحضه کاری به نابودی اسرائیل منجر خواهد شد.
 
اگر مردم غزه حماس را انتخاب کرده اند و از حماس حمایت کرده اند پس بی گناه نیستند."

 وی در جای دیگری از مقاله می نویسد: "باید همه زیر ساخت های غزه نابود شود و این مستلزم تداوم  محاصره  غزه است."

وی همچنین نوشته است: "در غزه نباید برق وجود داشته باشد در غزه بنزین و یا هیچ وسیله نقلیه نباید وجود داشته باشد. در چنین صورتی آتش بس معنی خواهد داشت."

سایت پوستا در ادامه این خبر اضافه کرده است: «"آریل شارون" پدر "گلعاد شارون" متهم به قتل عام هزاران نفر از پناهندگان "صبرا" و "شکیلا" بوده است. بعد از قتل عام صبرا و شکیلا وی مجبور به استعفاء شد. شارون در سال
 
2006 در اثر عارضه خونریزی مغزی از کار خود برکنار شد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *