دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱۲

پاسخگوی عملکردموسوی وکروبی نیستم/ بیانیه هفدهم کارمن بود!

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب: 252872
محمد خاتمی در جمع تعدادی از دانشجویان گفته است ارتباط و ارادت من به رهبر انقلاب به سال 1337 بر می گردد که ایشان به منزل پدری ما آمد.
به گزارش جهان، مشرق نوشت: وی همچنین گفته:"من شنبه پس از انتخابات به دیدن میر حسین موسوی رفتم و به او گفتم ممکن است تخلفی در انتخابات صورت گرفته باشد اما تقلبی که رای تو را عوض کرده باشد اتفاق نیفتاده است. من مطمئنم که شما رای نیاورده ای."

خاتمی همچنین تاکید کرده من نباید پاسخگوی عملکرد موسوی و کروبی باشم. خاتمی در عین حال به این سوال پاسخ نداده که چرا از عملکرد سران فتنه تاکنون اظهار برائت نکرده است. به نظر می رسد خاتمی هنوز نیم نگاهی به پایگاه اجتماعی فتنه که متشکل از منافقین و بهاییان و سلطنت طلبان و بازماندگان ساواک و جاسوسان بیگانه است دارد.

محمد خاتمی در جلسه خود با تعدادی از فعالان رسانه ای گفته :" بیانیه شماره 17 موسوی که در آن دولت دهم به دلیل تنفیذ رهبری به رسمیت شناخته شد با نظر من منتشر شد. وی همچنین اضافه کرده:"من قبل از انتخابات مجلس اشتباه کردم که موضع خود را درباره شرکت در انتخابات اعلام نکردم.

این سکوت من باعث تلقی تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان شد. خاتمی در ادامه گفته:" هنر من این است که منتقدان و مخالفان را دور خود جمع کردم و نگذاشتم تبدیل به معاند شوند.

" خاتمی در پایان این جلسه با انتقاد از برخی تندروی ها در جبهه دوم خرداد گفته است:"من واژه انتخابات آزاد را قبول ندارم. برای همین در مصاحبه ای که با یکی از سایت ها داشتم تنها از واژه انتخابات استفاده کرده ام."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد جان! ما چیکار کنیم که تو دیگه حرف نزنی؟! خراب کردی حاجی...
این ارتباط خاتمی با پایگاه منافقین و بهاییان و .. را از کجا درآورده اید ؟
Saudi Arabia
تاكنون نمي دونستيم كه فتنه هم پايگاه اجتماعي دارد روشن شديم!...
Iran, Islamic Republic of
چرا اين حرفهارو زمان انتخابات نمي گفتي ؟؟؟؟!!!! حالا نزديك انتخابات بعدي شده باز حرف می زنی؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا اينها كه روز عاشورا به خيابانها آمدند و بساط عزاداري را آتش زدند معاند نبودند ؟ آيا سكوت معنا دار شما باعث نشد كه اينها جسارت پيدا كنند؟ واقعا اين حب رياست چيست كه اينطور تزوير مي كنيد ؟
تو که راست میگی...
آقاي خاتمي شما حنات ديگه رنگ نداره ...
United States
آقای هنرمند که منتقدان و مخالفان را به دور خود جمع کردی ...
Iran, Islamic Republic of
منتقدین مذکور
واقع بین باشید
جهان هم همیشه مخالفین را ثبت میکنه
نه خیر بی راهه سخن نگین بیایید ومقایسه ی عادلانه کنید این تفکر که از هرکس خوشمون نیومداون راتخریب کنیم صحیح نیست این روش انسانهای کوچک وکم عقل است
خوشم میاد همه رو سر کار میذاری
..
Iran, Islamic Republic of
رجال سیاسی باید بدانند که مردم حافظه ی قویی دارند و با بعضی اظهار نظرها نمی شود اقداماتی که بر علیه کشور عزیزمان انجام داده اند و همراهیشان با دشمان نظام اسلامیمان را از یاد برند .