شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

عباس: شکل‌گیری انتفاضه سوم رانمی‌پذیرم

جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 252696
محمود عباس اعلام کرد تا زمانی که در منصبش است، اجازه شکل‌گیری انتفاضه سوم بویژه انتفاضه نظامی علیه رژیم صهیونیستی را نمی‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، روزنامه فلسطینی "قدس" نوشت: محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در مصاحبه با شبکه دو اسرائیل، از تمام اسرائیلی‌ها خواست تا مسئله فلسطین و بازگشت به مذاکرات را در راس اولویت‌های خود در انتخابات ژانویه 2013 قرار دهند.
 
محمود عباس خطاب به اسرائیلی‌ها گفت: این همان مسئله‌ای است که سرنوشت فرزندانتان را تعیین می‌کند.
 
عباس در ادامه افزود: من آماده بازگشت به مذاکرات هستم و تا زمانی که من به عنوان رییس تشکیلات خودگردان فعالیت می‌کنم، اجازه شکل‌گیری انتفاضه سوم را نمی‌دهم، چرا که ما خواهان انجام اقدامات تروریستی نیستیم، بلکه خواهان بکارگیری روش‌های سیاسی، دیپلماتیک و انجام مذاکرات برای دستیابی به حقوقمان هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: ما خواهان تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 1967 در کنار اسرائیل هستیم.
 
عباس هم‌چنین اخباری مبنی بر استعفای سلام فیاض، نخست‌وزیر دولت موقت فلسطین را تکذیب و اعلام کرد: فیاض روز گذشته در دفتر من در رام الله نشسته بود و درصدد این قبیل اقدامات نیست.
 
رییس تشکیلات خودگردان فلسطین بر این مسئله تاکید کرد که تلاش‌هایش را برای عضویت فلسطین در سازمان ملل ادامه خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *