دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

گریه‌ احمد توکلی+عکس

يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 251977
یکی از بخش‌های پراستقبال همایش باران غدیر، اجرای قوالی گروه هندی بود. این بخش، احمد توکلی را طوری به وجد آورده بود که با شور و اشتیاق فراوان برای گروه قوالی دست می‌زد و این کار او دیگران را به وجد و تعجب وا می‌داشت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیین گشایش سومین همایش بین‌المللی ادبی، هنری «باران غدیر» شب گذشته 6 آبان در تالار سوره حوزه هنری برپا شد و با جاشیه‌هایی نیز همراه بود:
 
* این برنامه با 30 دقیقه تاخیر و راس ساعت 18:30 آغاز شد.
 
* احمد توکلی نماینده مجلس پیش از شروع برنامه در سالن حضور یافت و در کنار محسن مومنی نشست.
 
* نکته‌ای که در طول برنامه توجه حاضران را به خود جلب کرده بود، جنب و جوش زیاد محمدرضا زائری، دبیر این همایش در سالن بود. او به محض ورود هریک از مهمانان - چه داخلی چه خارجی - به تالار سوره، او را تا صندلی‌ای که برایش در نظر گرفته شده بود، همراهی می‌کرد.
 
* یکی از بخش‌های این برنامه که با استقبال حاضران روبه‌رو شد، اجرای قوالی گروه هندی «مهرعلی خوان» بود. این بخش از همایش باران غدیر، احمد توکلی را هم به وجد آورده بود؛ طوری که دست زدن‌های مداوم او برای این گروه، تعجب برخی از حاضران را به همراه داشت.
 
* توکلی البته پس از آنکه حظ وافری از اجرای قوالی این گروه هنری هندس برد، سالن را ترک کرد.
 
* در یکی از بخش‌های مراسم افتتاحیه همایش باران غدیر، توران شهریاری شاعر زرتشتی از کشورمان شعرخوانی کرد. او که در جمع تعدادی از شاعران و هنرمندان خارجی حور یافته بود، البته فرصت را مغتنم شمرد و پیش از قرائت شعرش با عنوان «حسینیان و یزیدیان» یاد و نام کوروش کبیر را گرامی داشت و بر روح او درود فرستاد.
 
* شهریاری گفت: فردا (7 آبان) روز کوروش بزرگ است؛ کسی که همه ما می‌دانیم که در همه جهان از او به عنوان اولین بنیانگذار حقوق بشر یاد می‌شود. یادش گرامی!

 https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000251/nf00251977-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *