چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

توصيه يك توده‌اي نفتي: برويدسراصل موضوع!

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۳۶
کد مطلب: 249735
پايگاه اينترنتي گروهك ملي- مذهبي كه از فرانسه بارگذاري مي شود، در تحليلي نوشت بايد حاكميت و رهبري را نشانه گرفت و نه اين سياست احمدي نژاد يا آن رفتار هاشمي رفسنجاني را.
به گزارش جهان، کیهان نوشت: سايت ملي- مذهبي در اين تحليل نوشت: هاشمي رفسنجاني از زمان انتخابات سال 88 تاكنون مواضع مختلفي اتخاذ كرده است. نخستين موضع او به نوعي در حمايت از جنبش سبز و موسوي و كروبي بود. او كوشيده فضاي سياسي بازتر شود. اين نقش او تاكنون قابل توجه است. به هرحال او يك عامل فشار در زمينه داخلي و خارجي است اما با توجه به صحبت هاي رهبري در بجنورد كه به هيچ وجه نشاني از انعطاف بروز نداد، نقش و تاثير هاشمي هم در اين شرايط نامعلوم است.

«بيژن- ح» نويسنده اين تحليل مي افزايد: درباره اين كه اپوزيسيون بايد چگونه با رفسنجاني برخورد كند من فكر مي كنم شكاف هايي كه در درون حكومت وجود دارد، گروه هاي مختلف را در مواضع مختلف قرار مي دهد. اما مسئله مهم اين است كه اينها يك حاكميت يكدستي را زير نظر و رهبري آقاي خامنه اي برقرار كرده اند و به هر حال آماج اصلي مخالفت ها و انتقادات اپوزيسيون بايد حاكميت و رهبري باشد.

وي به رغم تاكيد بر اين كه نبايد از تخطئه به احمدي نژاد و هاشمي غافل شد، خواستار تمركز حملات عليه رهبري شد و نوشت: در عين اين كه نبايد نسبت به سهم هركدام از اين آقايان بي اعتنا باشيم اما بايد توجه داشته باشيم كه آماج اصلي ما حاكميت، به رهبري آقاي خامنه اي است و نه افشاي اين يا آن سياست احمدي نژاد يا برخورد با اين يا آن رفتار رفسنجاني.

شايان ذكر است بيژن- ح از اعضاي حزب لائيك توده بود كه پس از فروپاشي بلوك شرق، در زمره چپ هاي آمريكايي درآمد و ظاهرا در چند سال اخير مسلمان هم شده و در جرگه ملي- مذهبي هاي نه ملي- نه مذهبي درآمده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *