يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

انتقاد احمدی‌نژاد از غرب‌گرایی منحرف‌ها

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 247696
داوود احمدی‌نژاد در تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد در مجتمع پیامبر اعظم(ص) حضور یافت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، داوود احمدی‌نژاد در تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز (سه‌شنبه) در مجتمع پبامبر اعظم(ص) برگزار شد، اظهار داشت: در راس تمدن ما نبی مکرم اسلام (ص) قرار دارد و بر این اساس ما به دنبال این نیستیم که با انرژی هسته‌ای دنیا را فتح کنیم بلکه به دنبال این هستیم که با منطق اخلاق، فاتح دنیا باشیم.

احمدی‌نژاد به توهین به مقدسات اسلامی در برخی کشورها از جمله آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا امروز این فضاحت را انجام می‌دهد چون با اخلاق‌، ایمان‌، تدین و اخلاص مخالف است؛ آنها همچون یک گرگ درنده هستند که به هیچ چیز رحم نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز برخی جریانات انحرافی در داخل کشور همسو با آمریکا می‌خواهند در نظام ما ولایت‌زدایی کنند، گفت: نتیجه این اقدام بی‌عزتی و بی قدرتی است و این هنر بوده که در زیر سایه ولایت توانستیم نظام سلطه را مستاصل کنیم.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: متاسفانه جریان انحرافی در حمایت از جایگاه سیاسی قبلی غرب برای ماندگاری خود حرکت می‌کند و هجمه فرهنگی و مکتب ایرانی را مورد توجه قرار می‌دهد.

اوی تصریح کرد: اگر بخواهیم در مسیر عزت و بزرگی و آقایی باشیم نباید لحظه‌ای از ولایت غفلت کنیم و بدانیم که امروز توطئه علیه ما شکل دیگری پیدا کرده است.

 وی در ادامه به سخنان محمد مرسی رییس جمهور مصر اشاره کرد و گفت: می‌بینیم که چقدر راحت از تریبون جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند و طرح آمریکایی را در شکست سوریه ارائه می‌دهند. در همین راستا باید به آقای مرسی گفت اگر این تریبون به مثابه یک نیزه باشد، می‌توان به آن تکیه کرد ولی بالای نمی‌توان نشست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *