دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مانوئل‌اول‌قول‌بدهد پرسپوليس سقوط‌نمي‌كند

سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 242796
مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مانوئل اول قول بدهد كه پرسپوليس در ليگ برتر مي ماند، بعد در مورد فصل بعد صحبت كند.
به گزارش جهان، ناصر ابراهيمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مانوئل اعلام كرده كه هوادارن پرسپوليس به او فرصت بدهند تا در فصل آينده نتيجه بگيرد قرار داد مانوئل ميلياردي است ،‌آيا او فصل آينده با پول خواهد كار كند يا بدون پول هم كار مي كند كسي كه قول فصل بعد را مي دهد ،‌نبايد حرف پول بزند و بايد بگويد اگر قهرمان شدم، چقدر مي گيرم واگر قهرمان نشدم، پور نمي خواهم.

وي افزود:  پرسپوليس الان كانديد سقوط به ليگ يك است، مانوئل اول قول بدهد كه تيم را در ليگ برتر نگه دارد و سقوط نمي كند و بعد در مورد فصل بعد صحبت كند.

او در ادامه گفت:  مانوئل وقتي وارد ايران شد،‌اعلام كرد كه پرسپوليس را به جايگاه اصلي اش مي رساند وا مروز حرف فصل آينده را مي زند مانوئل اول تيم را درست كند و در جدول تك رقمي شود تا مردم باورش كنند،‌ بعد قول سال بعد را بدهد.

 مربي سابق پرسپوليس اظهار داشت: قهرمان شدن همين طوري نيست بلكه پرسپوليس بايد در اين  فصل جوان مي شد و در فصل ‌آينده نتيجه مي گرفت اما براي قهرماني اين تيم برنامه اي وجود ندارد كه به آينده آن اميدوار باشيم.

 وي افزود:  هيات مديره جديد باشگاه در حال تشكيل شدن است و بايد ببينيم هيات  مديره جديد باشگاه قول مانوئل براي فصل جديد را قبول مي كنند يا نه، سوال من از مانوئل اين است كه اگر پرسپوليسي به ليگ يك سقوط كرد،‌چكار مي كند.

 ابراهيمي در پايان گفت:  پرسپوليس تيمي بزرگ، محبوب و ريشه دار است و نبايد درچنين شرايطي باشد اين تيم را راحت مي شود درست كرد اما با اين روند مثل استيل آذين مي شود مگر اينكه مديران باشگاه تصميم درستي بگيرند و پرسپوليس را از اين حالت خارج كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *