دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

حقانیت شیعه هجمه وهابیت را نابود می‌‌سازد

دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۴۵
کد مطلب: 241325
رئیس حوزه علمیه نیشابور با اشاره به تلاش فراوان وهابیت برای مقابله با تفکر شیعی گفت:‌ با هزینه‌های فرهنگی خرج شده و هجمه وهابیت، اگر حقانیت شیعه نبود هیچ اثری از آن باقی نمی‌ماند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفی محیطی عصر امروز در مراسم سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) و در جمع بسیجیان نیشابور اظهار کرد: هم‌اکنون نصف اعتبار نفتی عربستان صرف مخارج فرهنگی و تبلیغی وهابیت می‌شود.

رئیس حوزه علمیه نیشابور گفت: پنج برابر کل مطالبی که یک هزار و 400 سال قبل علیه شیعه بیان شده بود توسط وهابیت در بعد از انقلاب اسلامی ایران بیان شده است.

وی افزود: مساجد بسیار زیبا با تجهیزات بسیار کامل و مجتمع‌های فرهنگی و تفریحی در نقاط مختلف دنیا توسط وهابیت ساخته می‌شود.

رئیس حوزه علمیه نیشابور با اشاره به سایر هزینه‌های بالای تبلیغاتی وهابیت خاطرنشان کرد: با توجه به حقانیت و نور خورشید تشیع ما هر روز شاهد رشد تشیع به‌ویژه در سال‌های اخیر هستیم.

این استاد حوزه علمیه از جمله موارد مهم در رشد شیعه در جهان را بیان فضائل اهل‌بیت(ع)، زیبایی سخنان و بیان مظلومیت و روضه آنان بیان کرد.

رئیس حوزه علمیه نیشابور با اشاره به تلاش فراوان وهابیت بعد از انقلاب اسلامی ایران برای مقابله با تفکر شیعی اظهار داشت: با هزینه‌های فرهنگی خرج شده و هجمه وهابیت، اگر حقانیت شیعه نبود هیچ اثری از آن باقی نمی‌ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *