جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

تعمیرات اساسی چاه‌های نفت به اتمام رسید

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 240307
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران که چندی قبل از کاهش ۳۰ درصدی تولید نفت ایران به دلیل اورهال چاه‌ها خبر داده بود، از اتمام عملیات اورهال چاه های نفتی خبرداد و گفت: امیدواریم سالیان متمادی بدون وقفه بتوانیم بیش از مقدار کنونی نفت تولید کنیم.
به گزارش جهان، احمد قلعه بانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال فارس که پرسید آیا اورهال چاه های نفتی به پایان رسید، گفت: اورهال چاه های نفتی که عمدتا در مناطق نفت خیز جنوب بود به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: این اورهال در 50 سال اخیر بی نظیر بود که امیدواریم بتواند تولید نفت را برای سالیان متمادی بدون وقفه ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: پس از این اورهال امیدواریم بتوانیم بیش از آنچه که در گذشته نفت تولید می کردیم به تولیدات خود اضافه کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران چندی پیش در برخی از خبرها از کاهش 30 درصدی تولید نفت ایران به دلیل اورهال چاه های نفتی در مناطق جنوبی و مرکزی کشور خبرداده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *